От 7 март корпоративните клиенти на GLOBUL могат да се възползват от нови онлайн услуги, които им осигуряват постоянен достъп до детайлна информация и възможност да управляват използваните от тях телекомуникационни услуги директно през интернет портала MyGLOBUL (http://my.globul.bg). По този начин компанията за пореден път потвърждава лидерската си позиция в онлайн обслужването на клиенти.
Благодарение на обновената услуга "Е-Заявление”, бизнес клиентите на GLOBUL имат възможност онлайн да променят абонаментната програма на всеки от своите телефонни номера, да активират или деактивират услугата "Роуминг” и да добавят допълнителни пакети с минути, мегабайти, SMS или MMS. В случай на изгубена или открадната SIM карта, корпоративните клиенти могат да активират или деактивират съответния номер, както и да заявят смяната й във всеки момент от своя профил в уеб-портала MyGLOBUL.
Услугата "Е-фактура” осигурява на корпоративните клиенти на оператора лесен и бърз достъп до детайлна информация относно тяхното потребление и разходи за телеком услуги. Освен това, те имат възможност да заменят своята хартиена фактура с нейния електронен аналог "Е-фактура оригинал”, който може да бъде използван за всички необходими счетоводни операции на компанията.
Онлайн, бизнес абонатите на GLOBUL могат да следят в реално време текущата си сметка и текущото потребление на включени минути, мегабайти, SMS и MMS за всеки от своите телефонни номера. През интернет портала MyGLOBUL, те имат възможност да променят също така получателя на фактурата и данните за кореспонденция, да проверяват текущия статус и активират или деактивират допълнителни услуги като лимит за GPRS в роуминг, CLIR и подробна разпечатка, както и да проверяват PUK кода за всяка своя SIM-карта, необходим в случай на блокиране при неправилно въведен PIN.
Миналата година стартира и услугата "Онлайн плащане”, която дава възможност на бизнес абонатите на GLOBUL да заплащат месечните си сметки към оператора през интернет портала MyGLOBUL. Чрез нея, те могат да покриват неплатени задължения и да внасят авансови плащания по избран абонатен номер със средствата от своите банкови карти.
Онлайн услугите на GLOBUL са достъпни през интернет портала MyGLOBUL (http://my.globul.bg) и могат да бъдат използвани безплатно от всички клиенти на оператора, регистрирани в портала.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на декември 2011 г. GLOBUL има 4,3 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,95% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2 300 специалисти. Към края на 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,5 милиона в страните от Югоизточна Европа.