GLOBUL организира поредица от празнични събития по повод Коледа и Нова година, които ще се проведат в големите търговски центрове в София и Пловдив до края на месец декември. Всички присъстващи на празненствата ще получат специални подаръци от GLOBUL.
Сюжетът на празничните събития е вдъхновен от новата рекламна кампания на оператора – "Улови магията на Коледа”, създадена с ексклузивното участие на поп звездата Марая Кери. Чрез поредицата от събития, компанията има за цел да поднесе своите празнични поздравления към клиентите по необичаен начин.
Център на събитията ще бъде голяма кутия, пълна с подаръци, която ще се отвори в определен час от деня. По време на импровизираните празненства, зрителите ще имат възможност да се забавляват с весели коледни танци и да си тръгнат с подаръци от GLOBUL.
Празничните събития стартираха на 6-ти декември в столичния търговски център The Mall и ще продължат на 8-ми декември в мол "Сердика Център” и на 9-ти декември в "Сити Център София”. На 12-ти декември GLOBUL отново ще организира спонтанно събитие в The Mall, а на 17-ти декември – в търговски център Mall of Plovdiv.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на септември 2011 г. GLOBUL има 4,2 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,10% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2200 специалисти. Към края на септември 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,4 милиона в страните от Югоизточна Европа.