Globul предлага система за управление на търговски обекти One touch retail

OTR улеснява управлението на ежедневните дейности в търговските обекти като бързо и ефикасно обслужване на продажбите
по статията работи: Елица Елефтерова
Globul предлага система за управление на търговски обекти One touch retail
Снимка: sxc

В съответствие със своята политика да предлага на своите клиенти цялостни технологични и комуникационни решения, GLOBUL започва предлагането на специализираната система за управление на търговски обекти One Touch Retail (OTR), която е еднакво подходяща както за микро- и малки предприятия в почти всички сфери на търговията, така и за компании с вериги от обекти.

OTR улеснява управлението на ежедневните дейности в търговските обекти като бързо и ефикасно обслужване на продажбите, управление на доставките и инвентаризация, планиране, изготвяне на справки и отчети, организиране и подкрепа на крайния търговския процес. Със своя интуитивен интерфейс, висока надеждност и скорост на работа, OTR позволява лесна конфигурация и инсталация на системата, персонализиране на интерфейса, както и управление на потребителския достъп. Системата предлага възможност за двупосочна връзка между централен офис и всички останали обекти от веригата и връзка с различни фискални устройства и периферия, включително скенери за баркодове, везни или клиентски дисплеи.

Други предимства на OTR са уникалната възможност за опашка от чакащи транзакции, възможността за централизирано управление на няколко каси или няколко обекта с OTR, както и генераторът на различни отчети и възможност за тяхното персонализиране съобразно нуждите на клиента. Системата е предвидена за работа с тъчскрийн без необходимост от допълнителен софтуер.

Техническите изисквания за инсталиране на системата ОТR на съществуващи компютри в търговските обекти са персонален компютър двуядрен процесор 2GB RAM, операционна система Windows XP или по-нова, 2 COM порта, фискален принтер или касов апарат с опция за връзка с персонален компютър. Системата поддържа някои от най-разпространените модели касови апарати и фискални принтери.  

GLOBUL предлага OTR както като самостоятелен софтуер, така и в комплект с необходимия за ползването му хардуерна конфигурация, която включва компютър с инсталиран Windows 7, монитор и баркод скенер. В зависимост от предпочитанията на клиента, лиценз за OTR, валиден за 24 месеца, се предлага със срещу еднократно плащане от 1 199 лв. или срещу месечни вноски от 50 лв. за работно място. Хардуерната конфигурация също се предлага срещу еднократно плащане от 899 лв. или срещу месечна вноска от 29.90 лв. при първоначална вноска на 30% от цялата стойност на конфигурацията.

Независимо от избрания начин за плащане, в цената влизат устройство за мобилен интернет и SIM карта за пренос на данни с включени 500 МВ на месец, както и техническа поддръжка и обновяване на софтуера без допълнително заплащане. Потребителите на ОТR ще разполагат и с пакет с включени 300 SMS-а месечно към абонатите на всички мобилни оператори в България, които могат да бъдат изпращани директно от интерфейса на OTR, както и възможност за закупуване на допълнителни пакети SMS на атрактивна цена.

 реклама