Globul организира серия от лекции и упражнения в ТУ-София

Целта е да се подпомогне практическата подготовка на студентите за бъдещото им кариерно развитие
по статията работи: Нели Минчева
Globul организира серия от лекции и упражнения в ТУ-София
Снимка: Globul

Близо 40 студенти от Факултета по телекомуникации в Технически университет – София посетиха лекция от образователната инициатива "Часът на GLOBUL”. Тя бе представена днес от Орлин Митев, старши инженер - Отдел "Радиопланиране” в компанията, който сподели част от своя професионален опит със студентите по телекомуникации.

Като част от инициативата "Часът на GLOBUL”, през учебната 2011/2012 година специалисти от компанията ще изнесат серия от лекции и упражнения пред студенти от Факултета по телекомуникации в Технически университет – София.

Упражненията ще са свързани с темите на отделните лекции и ще предоставят на студентите възможност да получат практически опит, да се запознаят отблизо с работния процес в Центъра за контрол и управление на мрежата на GLOBUL, да разгледат различните видове телекомуникационно оборудване, както и да се срещнат със специалисти от компанията.

Дългосрочната инициатива "Часът на GLOBUL” е част от програмата на оператора за сътрудничество с българските учебни заведения, която има за цел да подпомогне практическата подготовка на студентите за бъдещото им кариерно развитие и да им даде шанс да приложат знанията си в реална работна среда.

В рамките на инициативата, през пролетта на тази година GLOBUL проведе поредица от лекции и упражнения за студентите от Факултета по телекомуникации в ТУ-София, които бяха посетени от близо 100 младежи. По време на упражненията, които се състояха в технологични зали и в Центъра за контрол и управление на мрежата на GLOBUL, студентите имаха възможност да работят с тестови модули, използвани в мрежата на оператора.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на юни 2011 г. GLOBUL има над 4 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 90,83% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2,200 специалисти. Към края на юни 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,3 милиона в страните от Югоизточна Европа.

 реклама