Globul и ЦСКА продължиха договора си за партньорство до края на сезон 2012-2013

Както и преди, в споразумението са предвидени бонуси за клуба, в зависимост от представянето му
по статията работи: Нели Минчева
Globul и ЦСКА продължиха договора си за партньорство до края на сезон 2012-2013
Снимка: Globul

GLOBUL ще остане официален спонсор на най-титулувания български футболен клуб ПФК ЦСКА до края на футболния сезон 2012-2013, съобщиха представители на клуба и мобилния оператор на съвместна пресконференция в София.

Запазената марка на GLOBUL ще продължи да бъде на екипите на представителния отбор и юношеските формации на 31-кратните шампиони на България и както досега ще се рекламира на стадион "Българска армия”. Договорът предвижда и възможности за съвместни търговски предложения, насочени към милионите привърженици на ЦСКА.

Както и преди, в споразумението са предвидени бонуси за клуба, в зависимост от представянето му в българското първенство, европейските клубни турнири и в директните сблъсъци с "вечния съперник”, отбора на Левски.

Партньорството между GLOBUL и ЦСКА започна през 2009 г., а през 2010 г. бе представен и първия за България мобилен телефон, разработен специално за фенове на футболен отбор - Fan Phone 1948.

По време на събитието изпълнителният директор на GLOBUL г-н Харис Коцибос връчи на ръководството на клуба чек на стойност 25 000 лв. – бонус за победата на ЦСКА на ПФК "Левски"на 28 октомври.

"Партньорството с клуб от нивото на ЦСКА е чест за нас и е част от политиката на GLOBUL в подкрепа на българския спорт и българския футбол. Историята на клуба и класата, която отборът демонстрира, както и установените вече партньорски връзки ни подтикнаха да предложим на ЦСКА да продължим това сътрудничество. Пожелаваме успех на отбора”, коментира г-н Коцибос.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на септември 2011 г. GLOBUL има 4,2 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,10% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2,200 специалисти. Към края на септември 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,4 милиона в страните от Югоизточна Европа.

 реклама