Globul и Манчестър Юнайтед подписаха договор за сътрудничество

От 8 февруари GLOBUL ще предложи и своите специални абонаментни програми GLOBUL United
по статията работи: Нели Минчева
Globul и Манчестър Юнайтед подписаха договор за сътрудничество
Снимка: Globul

 GLOBUL и най-успешният английски футболен клуб Манчестър Юнайтед подписаха тригодишен договор за сътрудничество, съобщиха днес на пресконференция в Манчестър изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос и търговският директор на клуба Ричард Арнолд.

Според споразумението, GLOBUL ще предложи на феновете на Манчестър Юнайтед в България достъп до ексклузивни новини, интервюта, специални предложения и друго съдържание чрез своята мобилна мрежа.

Освен това, GLOBUL и Манчестър Юнайтед съвместно ще разработят промоционален микросайт на български и английски език, специално разработен за българските привърженици на английския тим. Освен това, GLOBUL ще предложи на своите абонати различни промоции и наградни игри, чрез които феновете на Манчестър Юнайтед в България ще могат да спечелят билети за мачове на отбора на "Олд Трафорд", оригинални сувенири на отбора и др.

От 8 февруари GLOBUL ще предложи и своите специални абонаментни програми GLOBUL United, които освен включени минути, SMS, MMS и трафик за мобилен интернет, ще предложат и достъп до богато мобилно съдържание, свързано с Манчестър Юнайтед на цени от 12,90 лв. на месец. Клиентите на GLOBUL, които сключат своя договор за програма GLOBUL United до 22 февруари, ще могат да спечелят билет за мач на отбора.

Знаменитият мениджър на Манчестър Юнайтед, сър Алекс Фъргюсън, който също взе участие в пресконференцията, коментира: "Щастлив съм да приветствам GLOBUL с добре дошли в Манчестър. Приветстваме всяка инициатива, чрез която можем да сближим още повече клуба с неговите фенове. Тепърва предстои да развиваме това ново сътрудничество."

Търговският директор на Манчестър Юнайтед Ричард Арнолд заяви: "Радваме се, че установихме това партньорство с GLOBUL – компания, която не само има добри традиции във футбола, но и споделя амбицията на нашия отбор да бъде винаги на върха. За нас това партньорство е изключително важно, тъй като GLOBUL e първият европейски мобилен оператор, с който Манчестър Юнайтед обединява усилията си. Благодарение на нарастващата клиентска на база на GLOBUL, ние ще имаме пряк контакт с част от нашите 53 милиона фена в Европа."

"GLOBUL от години подкрепя някои от водещите български футболни клубове и бе основен спонсор на националния отбор по футбол. Днес, ние сме щастливи да разширим своето присъствие в най-популярния спорт и да обединим сили с един от най-успешните клубове в света, Манчестър Юнайтед. Вярваме, че това партньорство ще позволи на GLOBUL да предложи на феновете на Юнайтед в България уникален достъп до най-новото, най-интересното и най-доброто от любимия им отбор навсякъде и по всяко време”, коментира изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на септември 2011 г. GLOBUL има 4,2 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,10% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2,200 специалисти. Към края на септември 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,4 милиона в страните от Югоизточна Европа.

 реклама