Globul и Germanos ще изключат осветлението по време на "Часът на Земята"

За четвърта поредна година мобилният оператор се включва в инициативата
по статията работи: Теодора Пенева
Globul и Germanos ще изключат осветлението по време на "Часът на Земята"
Снимка: Globul

За четвърта поредна година GLOBUL и GERMANOS ще се присъединят към световната инициатива на международната природозащитна организация WWF "Часът на Земята", която ще се проведе между 20:30 и 21:30 часа на 31 март 2012 г.

В рамките на определения час, двете компании ще изключат осветлението в своите административни сгради и над 280 магазина. За час ще угаснат и всички неонови светлинни реклами на GLOBUL и GERMANOS в София, Варна, Бургас и Хасково. В режим на работа ще останат единствено системите, осигуряващи безпроблемното функциониране на мобилната мрежа и обслужването на клиенти.

Електромобилът на GLOBUL пък ще съпровожда специално шествие в столицата, което WWF България организира тази събота по време на "Часът на Земята”. Шествието ще тръгне в 20:30 часа от площада пред Народния театър, ще премине по бул. "Витоша” и ще стигне до НДК.

Освен това, GLOBUL и GERMANOS провеждат активна комуникационна кампания с цел да насърчат своите клиенти, служители и партньори да се присъединят към "Часът на земята”.

Традиционно, глобалната инициатива "Часът на Земята" призовава всички хора да изключат осветлението си за един час в подкрепа на борбата срещу климатичните промени. Тази година кампанията се провежда под мотото "Аз правя, ти действаш" и използва специална видеоплатформа в YouTube, в която привърженици на зелената идея отправят своите видеопредизвикателства, за да подтикнат останалите хора също да дадат своя принос към устойчиво бъдеще. В резултат от кампанията, вече хиляди потребители са се ангажирали с различни обещания - да рециклират, да заменят старите крушки с енергоспестяващи или пък да изключват зарядното устройство на мобилния телефон от контакта.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на 2011 г. GLOBUL има 4,3 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,95% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2 300 специалисти. Към края на 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,5 милиона в страните от Югоизточна Европа.

 реклама