За четвърта поредна година GLOBUL и GERMANOS подкрепиха и се включиха в националната инициатива "Мениджър за един ден” на Junior Achievement-България, която се проведе на 19-ти март под патронажа на министъра на финансите Симеон Дянков.
Като част от инициативата, GLOBUL и GERMANOS посрещнаха трима студенти, които прекараха един работен ден в компанията. Елизабет Стоименова и Теодора Ангелова от Университета за национално и световно стопанство (УНСС), както и Ангел Милчаков от Софийски университет "Св. Климент Охридски”, се присъединиха към екипите на дирекции "Човешки ресурси и администрация”, Реклама и комуникация” и "Финанси”, а също така посетиха Центъра за поддръжка на мрежата.
В рамките на деня, студентите имаха възможност да се запознаят с историята на компанията, както и да се срещнат с мениджъри и специалисти от съответните дирекции, които споделиха с младите таланти част от своя професионален опит. Инициативата помогна на младежите да обогатят своите знания, да получат ценни съвети за бъдещото си кариерно развитие и да придобият представа за работата в реална бизнес среда.
"Мениджър за един ден” е сред най-популярните инициативи на Junior Achievement-България, която има за цел да подкрепи професионалната реализация на младите хора. Ежегодно инициативата се провежда в над 100 държави по света.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на 2011 г. GLOBUL има 4,3 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 92,95% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2 300 специалисти. Към края на 2011 г. абонатите на COSMOTE Group са 20,5 милиона в страните от Югоизточна Европа.