Globul дава шанс за участие във филмова продукция

Основната цел на проекта „Move On” е създаването на филм-пътешествие из Европа
по статията работи: Петър Чернев
Globul дава шанс за участие във филмова продукция
Снимка: Globul

GLOBUL стартира уникална по рода си кампания, която дава възможност на всеки потребител да участва в създаването на игрален филм с режисьор Асгер Лет ("Мъж на ръба”, Духовете на Сите Солей”). Кампанията "Move On” е разработена благодарение на сътрудничеството между Deutsche Telekom и COSMOTE Group, като проектът обхваща единадесет европейски държави – Австрия, Албания, България, Германия, Македония, Словакия, Унгария, Холандия, Хърватска, Черна гора и Чехия.

Основната цел на проекта "Move On” е създаването на филм-пътешествие из Европа, вдъхновен изцяло от потребителите. Всеки от тях ще има шанс да допринесе за реализацията на проекта чрез споделяне на идеи, снимки и видео съдържание. Европейските потребители ще имат възможност да отправят предложения за развитието на сюжета, използваната музика, костюмите на актьорите, местата за провеждане на снимките и др. Предложенията ще бъдат оценявани от създателите на продукцията, като най-добрите от тях ще залегнат в сценария на филма.

В България всички желаещи могат да споделят своите идеи за заснемането на филма "Move On” на уебсайта на кампанията www.move-on-film.bg. До края на месец юни потребителите имат възможност да вземат участие в кастинг за поддържаща роля във филма, а до края на август могат да качват на сайта собствено съдържание под формата на снимки, кратки текстове, авторска музика или видео, за да участват за специалната награда от GLOBUL - присъствие на снимките на "Move On” в Германия в края на месец август. Наградата ще получат тримата потребители, които съберат най-много харесвания за каченото от тях съдържание на сайта. Притежателите на смартфони също могат да споделят идеите си чрез специално създаденото мобилно приложение "Move On”.

Комуникационната кампания на GLOBUL в рамките на проекта промотира качеството на 3G мрежата и актуалните продуктови предложения на оператора, които осигуряват неограничен мобилен интернет и атрактивни пакети минути за разговори. Кампанията залага на нов, емоционален подход към потребителите, като им дава шанс да споделят свободно своите любими моменти, впечатления и идеи, участвайки в ексклузивна филмова продукция.

 "Move On” ще е първият игрален филм, създаден с помощта на зрителите. Сценарист на лентата е талантливият Мат Грийнхалг ("Контрол”), а в главната мъжка роля е датският актьор Мадс Микелсен, когото познаваме от ролите му в "Казино Роял”, "Крал Артур”, "Тримата мускетари”, "Сблъсъкът на титаните” и др. Микелсен е носител на златната награда за най-добър актьор от 65-ия Международен филмов фестивал в Кан. Премиерата на "Move On” се очаква през септември 2012 г., като филмът ще бъде излъчен в страните-участнички в проекта.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Компанията е 100% собственост на COSMOTE, мобилния оператор с най-широко присъствие в Югоизточна Европа. Към края на март 2012 г. GLOBUL има 4,4 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99.98% от населението на България и на 99.25% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 93.38% от населението на страната. В GLOBUL и GERMANOS в момента работят над 2 300 специалисти. Към края на март 2012 г. абонатите на COSMOTE Group са 20.4 милиона в страните от Югоизточна Европа.

 реклама