Gillette представи самобръсначката от ново поколение Fusion ProGlide

Продуктът беше представен със специално създадено 3D мапинг шоу
по статията работи: Нели Минчева
Gillette представи самобръсначката от ново поколение Fusion ProGlide
Снимка: P&G

Вчера, 5-ти март, Gillette Fusion ProGlide показа последните технологични иновации, които стоят зад самобръсначката от ново поколение, чрез специално разработено 3D мапинг шоу в Централния военен клуб в София. Водещият на събитието Боби Ваклинов от телевизионното шоу "Господари на ефира” официално представи посланика на Gillette Fusion ProGlide – Владо Карамазов, и лицата, подкрепящи марката в България – многократният олимпийски шампион Йордан Йовчев, радио журналистът Драго Симеонов, спортният журналист и коментатор Иво Даскалов и най-известният ни рали състезател Ясен Попов.

Gillette Fusion ProGlide си партнира с известни български мъже, които използваха продуктите на Gillette Fusion ProGlide през изминалите месеци и които препоръчват новата линия продукти по време на цялостната кампания тази пролет, за да представи най-новите иновации и технологии, които са в основата на самобръсначката с най-тънките ножчета, плъзгащи се по кожата, за да осигурят безпроблемно бръснене и повече комфорт по време на самото бръснене.

"Това си е откритие. Самобръсначката ProGlide прави бръсненето по-комфортно, защото ножчетата се плъзгат безпроблемно по кожата, без да скубят и да дърпат космите. Сам се убедих, че новата самобръсначка Gillette Fusion ProGlide дава максимално усещане при бръснене и лично за мен тя се превърна в задължителен аксесоар в ежедневното ми поддържане на външния вид” - каза Владо Карамазов, актьорът от Народния театър "Иван Вазов”, по време на шоуто.

Шестдесет и пет процента от мъжете усещат дискомфорт по време и след бръснене, а не трябва да е така. С подобряването на Gillette Fusion и Mach 3, най-продаваните самобръсначки в света, Gillette продължава да налага темпото като истински лидер в технологичните иновации в областта на мъжкото бръснене с Gillette Fusion ProGlide, чиято глава е проектирана наново с най-тънките ножчета на Gillette, които се плъзгат без усилие през косъма за едно комфортно бръснене, което мъжете не вярват, че е възможно. Резултатът е серия самобръсначки, която е до два пъти повече предпочитана от мъжете от серията Gillette Fusion.

Системата за бръснене на новата самобръсначка Gillette Fusion ProGlide е подобрение на успеха на Fusion серията в комфорта на бръсненето. За да избегне именно дискомфорта, причинен от дърпането и скубането на космите на брадата, Gillette Fusion ProGlide въвежда серия от технологии в областите на дискомфорт за по-добро усещане при бръснене. Технологията зад самобръсначката е насочена към всеки аспект на бръсненето и взаимодействието на продукта с брадата и с кожата, взимайки под внимание променливи фактори като навиците и ритуала по бръснене на мъжете по целия свят.

Основавайки се на революционната технология на Gillette Fusion, Gillette Fusion ProGlide включва серия от уникални технологии, насочени към критичните области за по-добро бръснене и осигуряване на невероятен комфорт и представяне:

Проектирани наново ножчета, които режат косъма в основата са с най-тънките ножчета на Gillette, с по-фини ръбчета и с усъвършенствано покритие за по-ниско съпротивление, позволяващо на ножчетата да режат без усилие косъма.

Стабилизатор на ножчетата за поддържане на оптимално разстояние между тях за повече комфорт, като същевременно позволява на ножчетата да следват контурите на мъжкото лице.

Рационализирана удобна решетка с форма на снегорин, чийто канали подобряват подготовката за бръснене и помагат за поддържане на оптимален контакт с ножчетата, опъвайки нежно кожата за изключително удобство и комфорт по време на бръснене.

По-голяма подобрена лента за по-добро плъзгане, напоена с минерална маска и овлажняващи полимери, позволявайки на самобръсначката да се движи гладко по кожата, дори при повторни движения или при ежедневно бръснене.

Подобрен прецизен тример, разполагащ с подобрено ножче, гребен-решетка за по-добро изправяне на дългите косми и нови улеи за изплакване за по-лесно почистване.

Наново проектирана дръжка с по-големи, по-ергономични приспособления за захващане по цялата дължина на дръжката за по-добър контрол, отлично тегло и баланс за улеснено достигане между предни и задни повърхности за бръснене.

Иновативен микрогребен, създаден специално за Gillette Fusion ProGlide Power, който помага на космите да минат през решетката и ги насочва към ножчето.

Вариантите на Gillette Fusion ProGlide са в наличност като механична самобръсначка и самобръсначка с батерии. Серията Gillette ProGlide включва и съответните ProGlide продукти за бръснене. Сериите Gillette Fusion ProGlide (preps) и Gillette PRO включват охлаждащ гел за бръснене, който съдържа повече лубриканти за по-гладко плъзгане и балсам за след бръснене, който хидратира, заздравява и защитава избръснатата кожа само в една стъпка. Когато са използвани в комбинация със самобръсначката Gillette Fusion ProGlide, продуктите осигуряват максималния комфорт при бръснене.

За P&G Beauty & Grooming

Продуктите на P&G Beauty & Grooming превръщат красивите мечти в реалност за жените по цял свят и помагат на мъжете да изглеждат и да се чувстват отлично всеки ден. С повече от 100 различни марки в близо 130 страни по света, P&G Beauty & Grooming реализира продажби от 28 милиарда долара в световен мащаб за фискалната 2007/08 година, като това я прави една от най-големите компании за козметика и продукти за бръснене. P&G Beauty & Grooming предлага надеждни марки с водеща технология, за да посрещне цялостно нуждите за красота и чистота, включвайки Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Max Factor®, Cover Girl®, DDF®, Frederic Fekkai®, Wellaflex®,  Rejoice®, Sebastian Professional®, Herbal Essences®, Koleston®, Clairol Professional®, Nice ’n Easy®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals®, Braun®, както и водещи престижни марки парфюми - от масово разпространените в търговската мрежа до висококачествените луксозни, международно известни марки като Hugo Boss®, Lacoste® и Christina Aguilera®. Посетете www.pg.com, за да научите най-новото и да получите подробна информация за P&G (NYSE: PG) и нейните марки.

 реклама