Gigaset Communications GmbH подменя литиево-йонните батерии в слушалките си от серията SL910 (Gigaset SL910, Gigaset SL910A и Gigaset SL910H), защото клетките, в които се съхранява батерията при много малък брой от апаратите в серията, могат да прегреят.
Като производител на продукти с високо качество, Gigaset предприема тази предпазна мярка, за да избегне рискове за безопасността на клиентите си. Мерките се отнасят за апарати с батерии, произведени от един конкретен доставчик. Засегнатите клиенти се съветват да прекратят незабавно използването на тези батерии и да ги заменят с нови.
Засегнатите батерии
Засегнатите батерии са от серията Gigaset SL910 (сериен номер на производство V30145-K1310-X447) произведени преди или в календарната седмица 38 на 2011 г. Тези батерии могат да бъдат идентифицирани по отпечатаната върху тях дата на производство (например"DATE: HY3811”). Първите две цифри след "HY” показват календарната седмица, в която са били произведени. Засегнататите батерии са произведени преди и включително на дата "DATE: HY3811”.
Батерии с дата на производство "DATE: HY3911” или по-късна са в отлично работно състояние.
Въпреки че броят на случаите, при които има проблем с литиево-йонните батерии е изключително нисък, Gigaset докладва за него на отговорните власти заради потенциалния риск батериите да се самозапалят. За да се избегне риск за безопасността на клиентите, всички засегната потребители се призовават да преустановят употребата на дефектните батерии.
Батерията трябва да бъде извадена от телефона и депозирана в подходящи контейнери. Слушалката може да бъде използвана с нова батерия с дата на производство "DATE: HY3911” или по-късна.
Причината за проблемите с някои от батериите е изяснена и новите батерии са в отлично работно състояние
Отделът за управление на качеството на Gigaset Communications GmbH вече изясни причината с отговорния доставчик на тези батерии и двете компании взаимно достигнаха до разрешение в полза на засегнатите клиенти. Gigaset ще предоставя безплатно в най-кратки срокове батерии, с които пострадалите потребители да заменят дефектните.
Потребителите могат да се запознаят допълнително с детайлите за предприетите от компанията предпазни мерки, както и затова как могат да заменят батерията си на gigaset.com/hq/en/sl910_battery
Gigaset се извинява на своите клиенти за неудобството, което предприетите мерки може да им причини.
Проблемът, който се появява само при някои от телефоните и причината, за който беше идентифицирана, се отнася единствено за литиево-йонните батерии, използвани в серията Gigaset SL910. Всички други модели от широкото портфолио на Gigaset не са засегнати. Главният завод на компанията в Бохолт, Германия произвежда повече от 15 милиона телефона годишно. Повече от 160 милиона телефона вече са напуснали завода.
С тази информация Gigaset Communications GmbH отговаря на нормативните изисквания на закона и действа в интерес на своите клиенти и тяхната безопасност.
Gigaset Communications GmbH е един от най-големите световни производители на безжични телефони и е пазарен лидер при DECT телефоните в Европа. Със седалище в Мюнхен, компанията развива, произвежда и предлага продукти с най-високо качество под марката Gigaset. Продуктовата гама на Gigaset включва телефони за фиксирани мрежи, устройства за VoIP и телефонни системи. Основната продуктова линия на Gigaset е разположена в Бохолт, Германия, където продуктите на компанията се произвеждат според най-строгите стандарти за качество и опазване на околната среда.
Gigaset Communications GmbH е компания част ARQUES Industries AG (http://www.arques.de).
Допълнителна информация за медиите е налична на http://www.gigaset.com/press
Повече за Gigaset Communications може да откриете на http://www.gigaset.com
Официален представител на Gigaset за България е "Биттел” ЕООД - www.bittel-bg.com