GLOBUL с кампания по повод международния ден за безопасен интернет

GLOBUL ще напомни на потребителите за основните опасности в интернет и чрез поредица от публикации и видео материали на страницата си във Facebook
по статията работи: Данаил Казаков
GLOBUL с кампания по повод международния ден за безопасен интернет
Снимка: Globul

В Деня за безопасен интернет – 11 февруари, GLOBUL стартира комуникационна кампания, посветена на безопасността в онлайн пространството. Кампанията се провежда за шеста поредна година и има за цел да насърчи отговорната употреба на интернет и мобилните технологии от децата и младите хора.

Мотото на тазгодишната инициатива на GLOBUL е: "На 11 февруари онлайн тормозът е в почивка. Нека я направим постоянна”. Информационната кампания е насочена както към младежите, така и към техните родители, тъй като рисковете във виртуалната реалност могат да засегнат всеки потребител, особено най-уязвимата група – децата. Като част от кампанията, в Деня за безопасен интернет GLOBUL изпрати на своите клиенти SMS с препоръка да бъдат внимателни при споделяне на лична информация, комуникация и сърфиране в онлай пространството, за да се предпазят от възможни негативни последствия в реалния живот.

GLOBUL ще напомни на потребителите за основните опасности в интернет и чрез поредица от публикации и видео материали на страницата си във Facebook. Практическа информация и съвети за онлайн безопасност, предназначение за деца, тийнейджъри и родители, са достъпни също така на уебсайта на компанията www.globul.bg в секция "Общество". На страницата на оператора потребителите могат да открият и специалната Харта за онлайн правата на младите хора, която бе приета миналата година от първия по рода си ТийНЕТ Парламент, организиран от Националния център за безопасен интернет в България. Освен това, компанията ще проведе и информационна сесия за своите служители, които биха искали да предпазят децата си от рисковете в онлайн пространството.

Като член на Обществения съвет по безопасен интернет, GLOBUL традиционно подкрепя инициативите, посветени на предпазването на децата и младежите от вредното съдържание в онлайн пространството. Освен това, предлаганото от оператора мобилно съдържание е специално обозначено за възрастта, за която е подходящо. Родителите имат възможност да забранят достъпа до определени секции, неподходящи за лица под 18 години, като използват парола, която лесно могат да въведат на мобилните телефони на своите деца.

През 2011 г. GLOBUL подкрепи откриването на първата Българска линия за онлайн безопасност (БЛОБ), която предлага професионални консултации по въпроси, свързани със сигурността на младите потребители в интернет. Сигнали и запитвания могат да бъдат отправяни чрез обаждане на кратък номер 124 123 или чрез изпращане на имейл на адрес helpline@online.bg.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на септември 2013 г. GLOBUL има над 3,9 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 95,45% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и в Азия и има над 150 милиона абонати.

 реклама