GLOBUL посрещна участниците в единадесетата стажантска програма на компанията с официална церемония в централния офис на компанията. През тази година, общо 33 студенти от различни университети в България ще проведат платен двумесечен стаж в 17 дирекции на GLOBUL.
По време на работата си в компанията, всеки от стажантите ще има възможност да усвои практически умения в съответната област, както и да разработи индивидуален проект под ръководството на персонален наставник. Студентите ще работят в дирекции "Бизнес продажби", "Потребителски сегмент", "Създаване на стойност", "Правни отношения и защитена информация", "Регулации", "Обслужване на клиенти", "Човешки ресурси и администрация", "Корпоративна политика", "Снабдяване и логистика", "Изграждане на мрежата", "Експлоатация на мрежата" и др.
Всички стажанти ще преминат и през обучение по презентационни умения и през специална въвеждаща програма, която ще ги запознае със структурата на компанията, с функциите на отделните й звена, както и с нейната корпоративна култура, мисия и ценности.
По време на церемонията за откриване на Стажантска програма на GLOBUL, бъдещите млади професионалисти бяха приветствани от г-н Брад Байблоу, главен директор "Потребителски маркетинг.
"Участниците в Стажантска програма 2014 ще имат възможността да бъдат част от изключително амбициозната и иновативна програма на GLOBUL за трансформация на мрежата и на работната среда, каквато никоя друга компания в България не е осъществявала досега. Без съмнение, това ще се отрази положително на тяхното обучение и развитие като професионалисти и ще им помогне да се научат да приемат предизвикателствата, да не пропускат добри възможности и да влагат положително отношение към работата си в бъдеще", сподели г-н Байблоу по време на церемонията.
До момента в стажантската програма на GLOBUL са участвали над 300 студенти от български и чуждестранни университети, като 30% от тях впоследствие са започнали работа в компанията. От старта на програмата през 2004 г., GLOBUL е инвестирал над половин милион лева в развитието на стажантската си програма и подкрепата на младите таланти в България.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на март 2014 г. GLOBUL има 4 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 96,14% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и Азия и има над 170 милиона абонати.