За осма поредна година GLOBUL осигури пълна годишна стипендия и възможност за професионално развитие на десетима амбициозни студенти. Младежите бяха посрещнати на официална церемония в централата на компанията и получиха сертификати за участието си в програмата лично от Брад Байблоу, Главен директор "Потребителски маркетинг" на GLOBUL.
"Бих искал да поздравя тези млади стипендианти за тяхната ангажираност, решителност и постоянство! Те са работили сериозно и са демонстрирали както умения, така и страст, за да стигнат до там, където са сега. Моят съвет към тях е да се възползват максимално от времето, което ще прекарат в GLOBUL, да бъдат смели, любопитни, да задават въпроси и никога да не се страхуват да предлагат нови решения. Ние ценим "свежите” умове и идеи, които ще ни помогнат да се усъвършенстваме по отношение на нашите клиенти”, заяви г-н Байблоу по време на събитието.
Тази година стипендиантите на компанията ще се присъединят към дирекциите "Маркетинг", "Човешки ресурси и администрация", "Стратегически финанси", "Правни отношения", "Изграждане на мрежата", "Експлоатация и поддръжка на мрежата", "Управление на качеството и планиране на мрежовите услуги", "Радио и пренос" и "Комутация и услуги".
Участниците в програмата ще получават месечна стипендия до придобиване на бакалавърска степен и ще имат възможност да натрупат ценен практически опит като се включат в различни проекти под ръководството на персонален наставник. Освен това те ще участват в лятната стажантска програма на GLOBUL, в рамките на която ще преминат през специални обучения и ще усвоят още знания и умения за работа в реална бизнес среда.
Стипендиантската програма на GLOBUL стартира през 2005 г. и постепенно разширява обхвата си като включва нови области и специалности. Целта й е да подпомогне студенти с отлични академични резултати и желание за ранен професионален старт. Освен нея, ежегодно компанията провежда и своята стажантската програма. До момента в двете инициативи са участвали над 400 студенти, а голяма част от тях са се присъединили към екипа на компанията.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на септември 2013 г. GLOBUL има над 3,9 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 95,45% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и в Азия и има над 150 милиона абонати.