GLOBUL набира стажанти

Набирането на кандидати започна днес по време на форума „Национални дни на кариерата“
по статията работи: Данаил Казаков
GLOBUL набира стажанти

GLOBUL ще даде възможност на 50 студенти да направят първите стъпки в своята кариера, да натрупат професионален опит и умения за работа в реална бизнес среда в рамките на тазгодишната си Стажантска програма.

Набирането на кандидати започна днес по време на форума "Национални дни на кариерата", който ще продължи до 19 март в Националния дворец на културата в София. На щанда на GLOBUL, желаещите да участват в програмата могат да научат повече за предлаганите позиции и да кандидатстват за една или повече от тях.

Областите, в които GLOBUL търси стажанти тази година, са Човешки ресурси и администрация, Маркетинг, Снабдяване и логистика, Правни отношения и регулации, Обслужване на клиенти, Финанси, Радио комуникации, Телекомуникации, Информационни технологии, Връзки с обществеността и Сервиз.

 

Стажът в компанията е платен и ще започне в началото на месец юли. Избраните кандидати ще имат възможност да прекарат два месеца в GLOBUL, да се запознаят отблизо с работните процеси в съответните отдели и да усвоят полезни практически умения. Освен това, стажантите ще преминат специална въвеждаща програма и обучение по презентационни умения, и ще разработят индивидуални проекти под ръководството на персонални наставници. След края на своя стаж, най-талантливите и успешно представили се участници ще имат възможност да се присъединят към екипа на компанията.

Всички студенти, които искат да се включат в програмата, могат да кандидатстват онлайн, през раздел "Кариери" на уебсайта на GLOBUL, или като изпратят своя автобиография и мотивационно писмо на имейл адрес: traineeship@globul.bg до 21 април 2014 г. Подробна информация за Стажантската програма на GLOBUL е достъпна на www.globul.bg, в кариерните центрове на университетите, както и в най-популярните български сайтове за търсене и предлагане на работа.

Стажантската програма е сред най-успешните младежки инициативи на GLOBUL. До момента в нея са участвали над 300 студенти, а близо една трета от тях впоследствие са останали на работа в компанията.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на 2013 г. GLOBUL има 4 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 96,09% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и в Азия и има над 150 милиона абонати.

 реклама