За шеста поредна година GLOBUL ще подкрепи инициативата на международната природозащитна организация WWF "Часът на Земята". Всяка година, милиони хора и организации по целия свят изключват електроуредите и осветлението си за един час в подкрепа на борбата срещу климатичните промени.
Тази събота, 29 март, от 20:30 до 21:30 часа, GLOBUL ще изключи осветлението в административните си сгради, както и всички светлинни и рекламни табели в магазините си в цялата страна. За "Часът на Земята" ще угаснат и общо 25 неонови реклами на компанията в София, Бургас, Варна, Велико Търново, Плевен, Русе, Ямбол, Добрич, Пловдив, Стара Загора, Хасково, Благоевград, Кюстендил и Пазарджик. В режим на работа ще останат единствено системите, осигуряващи безпроблемното функциониране на мобилната мрежа и обслужването на клиенти на GLOBUL.
Освен участник, компанията е и активен посланик на инициативата. Всяка година, GLOBUL провежда информационна и комуникационна кампания сред своите клиенти, партньори, служители и потребители в социалните мрежи, за да им напомни за "Часът на Земята" и да ги призове също да се включат.
Глобалната инициатива се провежда за осма поредна година като участниците в нея нарастват с всяка следваща кампания. Тази година тя се провежда под мотото "Стани герой, използвай силата си за природата!", а нейни посланици са актьорите и режисьорът на хитовата холивудска продукция "Невероятният Спайдърмен II”.
GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на 2013 г. GLOBUL има 4 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 96,09% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и в Азия и има над 150 милиона абонати.