През 2012 г. GLOBUL и GERMANOS спестиха над 250 тона хартия и предадоха за рециклиране 2,4 тона мобилни телефони, батерии и аксесоари, събрани в магазинната им мрежа.
Принос за постигнатите резултати имат както "зелените" инициативи на двете компании, така и големият брой клиенти, откликнали на призива за отговорно поведение. Към края на 2012 г. общо 54% от всички абонати на GLOBUL са се отказали от хартиена фактура, благодарение на което през миналата година са спестени общо 118 тона хартия или с 37% повече отколкото през 2011 г. Освен това, 28% от презарежданията на предплатени b-connect ваучери през 2012 г. са направени по електронен път, в резултат на което са спестени още близо 6 тона хартия. Благодарение на реализирания през миналата година проект за оптимизация на разпространението на търговските си каталози, GLOBUL и GERMANOS спестиха още над 130 тона хартия.
През 2012 г. в търговската мрежа на двете компании са събрани 2,4 тона излезли от употреба мобилни телефони, батерии и аксесоари, което е с 83% повече отколкото през 2011 г. От старта на програмата през 2008 г. досега, GLOBUL и GERMANOS са предали за рециклиране общо над 10 тона електронни отпадъци.
В рамките на дългосрочната си стратегия за екологична устойчивост GLOBUL Green, операторът прилага и редица мерки за намаляване разхода на енергия в телекомуникационната си мрежа. Наскоро компанията откри своя собствена фотоволтаична централа на територията на своя сграда в София, която се очаква да произвежда от 7300 до 15 000 kWh електроенергия годишно. Само през 2012 г. GLOBUL инсталира соларни панели на близо 40% от всички свои базови станции в отдалечени райони без достъп до електропреносна мрежа, така че да намали потреблението на дизелово гориво. Също така, през миналата година GLOBUL увеличи над два пъти броя на своите базови станции с въведена система за свободно охлаждане, която намалява консумираната от тях енергия за климатизация с около 70%.
В резултат от всички свои усилия в тази област, през миналата година компанията бе отличена с приз "Зелен бизнес” от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) за стратегията GLOBUL Green, а 77% от българските потребители възприемат GLOBUL като "зеления оператор на България” съгласно представително маркетингово проучване за 2012 г.