GLOBUL започва обновяването на мрежата си от Перник

Дейностите по проекта в града ще започнат на 24 април и се очаква да приключат до 6 май
по статията работи: Данаил Казаков
GLOBUL започва обновяването на мрежата си от Перник
Снимка: Globul

GLOBUL започва осъществяването на мащабния проект за пълно обновление на мрежата си със замяна и подобрения на съоръженията на компанията в Перник. Дейностите по проекта в града ще започнат на 24 април и се очаква да приключат до 6 май.

Работата в Перник е част от проекта за пълната подмяна на съществуващата 2G и 3G мрежа на GLOBUL, за обновяване и подобряване на достъпа и опорната транспортна мрежа, както и на опорната мрежа на компанията. Това ще позволи на GLOBUL да предложи на своите клиенти най-добрите мобилни услуги за пренос на данни в страната, още повече иновативни продукти и услуги, значително по-добро покритие, както и по-висок капацитет на мрежата.

След Перник, следващият град, в който GLOBUL ще осъществи обновление и подобрение на мрежата си ще бъде Пазарджик, в периода 12 - 23 май, преди проектът да продължи в други райони на страната. Очаква се изпълнението на проекта да приключи през първата половина на 2015 г. Както вече бе съобщено, GLOBUL избра водещия световен доставчик на информационни и телекомуникационни решения Huawei за свой основен партньор.

Удобството и безпроблемния достъп на клиентите до услугите на GLOBUL са от първостепенна важност за компанията и екипите на оператора и неговите партньори ще положат максимални усилия процесът по обновление на мрежата да премине възможно най-безпроблемно за потребителите. Въпреки това, в районите, в които се извършва подмяна на съоръжения, са възможни временни затруднения в ползването на услугите на оператора като например затруднено набиране, прекъсване на разговори, по-ниска скорост за пренос на данни, невъзможност за изпращане или получаване на SMS и др. GLOBUL се извинява предварително за причиненото неудобство на всички засегнати клиенти.

Важно е да се знае, че независимо от всички възможни временни затруднения, всички клиенти на GLOBUL ще имат непрекъснат и безпрепятствен достъп до националния телефон за спешна помощ 112.

Повече информация за графика на проекта за обновление и подобряване на мрежата на GLOBUL е налична на www.globul.bg, във всички магазини на оператора и на кратък номер 123.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на 2013 г. GLOBUL има 4 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 96,09% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и Азия и има 166 милиона абонати.

 реклама