GLOBUL вече е Теленор

Промяната в наименованието отразява промяната в собствеността на компанията
по статията работи: Мария Стоянова
GLOBUL вече е Теленор
Снимка: Теленор

Българския мобилен оператор GLOBUL вече ще се нарича Теленор, бе съобщено днес на пресконференция в столицата. Юридическото название на компанията също е променено на "Теленор България" ЕАД и отразява промяната в собствеността ѝ, след като международната телекомуникационна компания Теленор Груп придоби GLOBUL за 717 милиона евро през август 2013 г. Компанията ще оперира на българския пазар под търговската марка Теленор.

Логото, цветовата схема и корпоративната идентичност на Теленор Груп ще бъдат включени в дизайна на всички продукти и услуги на Теленор България, на уебсайта на оператора и мобилния портал, както и във всички 250 магазина на компанията в страната, които ще бъдат обновени в близките месеци.

Промяната в корпоративната идентичност на компанията няма да създаде никакви затруднения за клиентите на Теленор България и не е необходимо те да преподписват своите договори или да заменят своите SIM-карти, а мобилните им номера остават непроменени.

"Инвестициите на Теленор Груп в България досега ясно показват нашите намерения да бъдем дългосрочен инвеститор. Новата търговска марка и новата корпоративна идентичност са логична следваща стъпка в интеграцията на българското ни подразделение в голямото семейство на Теленор Груп, което включва компании в 13 страни от Европа и Азия с общо над 176 милиона абонати", заяви изпълнителният вицепрезидент на Теленор Груп Хил - Мортен Йонсен по време на пресконференцията.

"Днес отбелязваме началото на нова ера не само в историята на нашата компания, но и на целия телекомуникационен сектор в България. Теленор е компания, която спазва обещанията си, прави мобилната комуникация и дигиталните услуги лесни и достъпни за всеки, уважава своите клиенти и партньори и предлага нови начини за общуване и нов модел за правене на бизнес”, коментира главният изпълнителен директор на Теленор България Стайн - Ерик Велан.

"Теленор ще бъде и първият български мобилен оператор, който ще предложи равнопоставеност между всички свои клиенти – както нови, така и настоящи. Това означава, че всеки наш клиент ще има равен и безпрепятствен достъп до всички наши търговски предложения и промоции, както и до най-новите и търсени модели мобилни устройства, предлагани от Теленор, на еднаква цена и при равни условия”, добави г-н Велан.

Тази концепция е важна част от философията, която е в основата на новите абонаментни планове на Теленор, представени по време на събитието.

С абонаментните планове Теленор Резерв клиентите ще са спокойни и защитени от неочаквани сметки в случай на по-високо потребление, благодарение на своя персонален резерв от минути за разговори и мегабайти за мобилен интернет. Резервът ще се активира автоматично след изчерпване на месечния пакет за потребление на абоната и е на разположение на всеки потребител на плановете Теленор Резерв, без допълнително заплащане. Валиден е за целия срок на договора и след изчерпване може да бъде презареден на изключително атрактивни цени.

С цел да осигури честно, прозрачно и удобно обслужване на клиентите, бе променен и дизайна на магазините на Теленор, като първият изцяло обновен търговски обект на оператора в Бизнес парк София, бе открит по време на събитието. Новият дизайн предлага на клиентите лесно ориентиране сред продуктите и услугите, приятна атмосфера и възможност за тестване на последните мобилни технологии и устройства.

Амбициозната програма за обновяване и подобрение на мрежата на оператора, която Теленор стартира през април тази година продължава по план. Към края на септември, около 40% от мрежата на компанията е подменена и проектът се очаква да приключи по график през първата половина на 2015 г.

Г-н Велан също така обяви, че Теленор скоро официално ще предложи iPhone 6 и iPhone 6 plus на българския пазар на изключително конкурентни цени. Скоро всички клиенти на Теленор ще могат да закупят устройствата от избрани магазини на оператора в страната. Теленор е изкключителен представител на Apple за iPhone в България.

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 4 милиона активни потребители в България. Към края на септември 2014г., услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението и на 99,50% от територията на страната, а UMTS мрежата на Теленор покрива 97,08% от населението на страната. До 4 ноември 2014 г. компанията оперира на българския пазар под марката GLOBUL, а от 1 август 2013 г. е част от международната Теленор Груп, която оперира в 13 държави в Европа и Азия, и има над 176 милиона абонати.

 реклама