EasyJet засилва конкуренцията при бизнес пътуванията с нова ценова тарифа

Тя предлага на компаниите за корпоративни пътувания и туристическите агенции нови услуги при резервации
по статията работи: Теодора Пенева
EasyJet засилва конкуренцията при бизнес пътуванията с нова ценова тарифа
Снимка: sxc.hu

Водещата европейска авиокомпания еasyJet започва да предлага на своите клиенти нова интегрирана ценова тарифа "Inclusive", подходяща за бизнес пътувания. Тарифата се отличава с това, че съчетава важни за корпоративните пътувания услуги като избор на място и багаж на изгодна ниска стойност. "Inclusive” тарифата е достъпна чрез глобалната дистрибуционна система (GDS) и чрез други резервационни системи, използващи услугите на easyJet, като целта на авиокомпанията е да спечели по-голям пазарен дял в сегмента на бизнес пътуванията.

Рут Спрат, директор на отдел  "Продажби” в easyJet за Великобритания, обяснява как авиокомпанията ще успее да привлече вниманието на бизнес пасажерите: "Радостни сме, че успяхме да стартираме новата тарифа "Inclusive”, която е част от цялостната ни идея да направим услугите ни по-лесни и атрактивни за бизнеса. Тарифата ще ни помогне да се конкурираме ефективно с традиционните авиокомпании, предоставяйки възможност за избор и стойност за над 10-те милиона бизнес пътници, които ежегодно се доверяват на easyJet. През последните 12 месеца ние направихме голям пробив в сегмента на корпоративните пътувания, сключвайки редица бизнес спогодби. Уповавайки се на мнението на нашите лоялни клиенти, вярваме, че новата интегрирана тарифа ще е от полза за бизнеса и ще засили позициите ни в оспорваната конкуренция с традиционните авиопревозвачи”.

С въвеждането на новата тарифа компаниите за корпоративни пътувания и туристическите агенции ще имат избор на услуги, когато резервират пътувания в транспортната мрежа на easyJet:

  • Стандартна тарифа – достъпна за тези пътници на easyJet, които искат да платят само за услуги, които смятат за нужни; резервацията на билети става чрез сайта на компанията (EasyJet.com) или през глобалната дистрибуционна система;
  • Интегрирана тарифа "Inclusive” предлага цялостно обслужване на своите бизнес клиенти. Комбинираната тарифа, която включва 20 кг чекиран багаж, избор на място във възможно най-ниския ценови сегмент, плащане с кредитна карта, е по-изгодна от закупуването на тези услуги по отделно. Достъпна е през глобалната дистрибуционна система и системите за резервация, партниращи си с easyJet;
  • Гъвкава тарифа "Flexi” включва един брой чекиран багаж до 20 кг, избор на седалка в предната част на самолета, приоритетно качване в самолета, бързо преминаване през проверките за сигурност на избраното летище, плащане с кредитна карта и освен това, дава на пътниците неограничена възможност за промяна на полета в предварително определен прозорец от 4 седмици. Тази тарифа е достъпна през всички налични канали за резервация на полети.

Новата интегрирана тарифа "Inclusive” вече е на разположение на клиентите на easyJet. През май 2013 г. за пътниците, пътуващи с тарифа "Flexi”, easyJet въведе услугата за бързо преминаване през проверките за сигурност. Пасажерите могат да се възползват от нея на 27 летища или в рамките на 54% от бизнес мрежата на превозвача, като през последните месеци услугата се въвежда поетапно в по-широк мащаб в цялата паневропейска мрежа от дестинации.

easyJet вече превозва повече от 10 милиона бизнес пътници годишно, които предпочитат услугите на компанията заради добрите тарифи, точността на полетите и приятелското отношение от страна на обслужващия персонал. Цялостният анализ на услугите на easyJet показва, че изброените фактори са водещи при привличането на нови бизнес пътници. Анализът посочва и други важни елементи, които ще помогнат на easyJet да привлече бизнес клиенти на своя страна, в условията на засилена конкурентна среда с традиционните авиопревозвачи. Важни за корпоративните клиенти са гъвкавите тарифи, които easyJet въведе през 2011 година, възможността за избор на място в самолета – в сила от 2012 година, както и услугата за бързо преминаване през проверките за сигурност.

 реклама