EVN България Топлофикация продължава кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив. Отчитайки коректното поведение на своите потребители дружеството ще раздаде като награда 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия, които ще се приспаднат от фактурите за топлинна енергия на печелившите през следващия отоплителен сезон след 1 октомври 2012 г.
Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева. Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие.Томболата ще се проведе в присъствието на нотариус и резултатите от нея ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството – www.evn.bg. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.
В томболата ще участват всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2011/2012. В програмата не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация.
Организирането на томбола за индивидуални клиенти е част от цялостна програма за насърчаване на лоялните клиенти, която EVN България Топлофикация стартира в началото на този отоплителен сезон, и която е насочена изцяло към лоялните и коректни клиенти на дружеството в Пловдив. Първата част на програмата стартира през октомври 2011 г. с кампанията "Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти в многофамилни сгради в режим на етажна собственост, в които над 75% от домакинствата ползват услугата централно топлоснабдяване.
Чрез тази кампания награди могат да спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Критерий при класирането, което ще стане ясно в края на отоплителния сезон, е най-висок процент клиенти в сграда, които заплащат редовно месечните си фактури за отоплителен сезон 2011/2012 в безлихвения период. По този начин тези домакинства имат възможност да спечелят различни награди за обновяване на общи части на техните жилищни сгради и привеждането им в по-уютен вид.
Допълнителна информация относно програмата за лоялност на EVN България Топлофикация всеки клиент може да получи на денонощен телефон 0700 1 7777, в интернет страницата на дружеството (www.evn.bg) и на имейл info@evn.bg.