EVN България Топлофикация стартира програма за лоялни битови клиенти под надслов "Направете сградата си по-уютна с наша помощ”.
С програмата EVN България Топлофикация цели да благодари на своите лоялни клиенти като им даде възможност да спечелят безплатно обновяване на общите части на техните жилищни сгради и привеждането им в по-уютен вид за живеещите в тях. За целта е необходимо коректните клиенти на дружеството да продължат да заплащат редовно своите месечни фактури за централно отопление и топла вода през целия настоящ отоплителен сезон.
В програмата участват клиенти в жилищни сгради с абонатни станции, снабдяващи с топлинна енергия. В тези сгради е необходимо над 75% от клиентите да ползват парно и топла вода или само парно. Всички клиенти в жилищни сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо живеещите да подават заявление за участие.
Програмата ще протече през настоящия отоплителен сезон, като потреблението на топлинна енергия и плащането на месечните задължения ще се отчита от 1 ноември 2011 г. до края на отоплителния сезон през 2012 г. EVN България Топлофикация ще обяви резултатите от класацията след края на отоплителния сезон през 2012 г.
Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури през настоящия отоплителен сезон. При равенство между две сгради тежест ще има сградата с по-голям брой лоялни клиенти, които активно ползват парно и топла вода или само парно.
Първите три класирани сгради ще спечелят възможност да комбинират две от следните награди в зависимост от необходимостта на сградата и желанието на клиентите:
- боядисване на стълбищна част;
- електронно заключване на една входна врата;
- енергоспестяващо осветление в стълбищна част;
- видеодомофон на една входна врата.
Следващите десет сгради в класацията ще спечелят поставяне на енергоспестяващо осветление в стълбищните части.
Програмата стартира с информационна кампания през месец ноември 2011 г., включваща билбордове на основни улици в Пловдив, информация в медиите и интернет, както и с ноемврийските фактури, които клиентите на дружеството ще получат през декември. Допълнително информация за програмата може да се получи и на денонощния телефон на EVN България Топлофикация 0700 1 7777, в трите Клиентски центъра на дружеството в Пловдив, на интернет страницата на дружеството (www.evn.bg) и на имейл info@evn.bg.