EVN България Топлофикация избра 65 лоялни клиенти, които ще получат ваучери за топлинна енергия

Сумите ще се приспаднат от фактурите за топлинна енергия на печелившите през следващия отоплителен сезон след 1 октомври 2012 г.
по статията работи: Елица Елефтерова
EVN България Топлофикация избра 65 лоялни клиенти, които ще получат ваучери за топлинна енергия
Снимка: EVN България

EVN България Топлофикация организира томбола за своите лоялни клиенти, които през отоплителен сезон 2011/2012 г. са ползвали услугата централно отопление и са заплащали редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки коректното поведение на своите клиенти, дружеството раздаде като награди общо 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия на обща стойност 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева. 

Определянето на печелившите клиенти се извърши като с помощта на компютър бяха изтеглени имената и номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. В програмата за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградна инсталация. 

Томболата се проведе в присъствието на нотариус и на упълномощени лица от топлофицирани сгради етажна собственост, които взеха участие в тегленето на печелившите имена. Резултатите от томболата ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството (www.evn.bg), а наградените клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация. 

Организирането на томбола за индивидуални клиенти е част от цялостна програма за насърчаване на лоялните клиенти, която EVN България Топлофикация стартира в началото на отоплителен сезон 2011/2012 г. и която е насочена изцяло към лоялните и коректни клиенти на дружеството в Пловдив. Първата част на програмата стартира през октомври 2011 г. с кампанията "Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти в многофамилни сгради в режим на етажна собственост, в които над 75% от домакинствата ползват услугата централно топлоснабдяване. 

Чрез тази кампания награди могат да спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Критерий при класирането е най-висок процент клиенти в сграда, които заплащат редовно месечните си фактури за отоплителен сезон 2011/2012 г. в безлихвения период. По този начин тези домакинства имат възможност да спечелят различни награди за обновяване на общи части на техните жилищни сгради и привеждането им в по-уютен вид. В момента протича обобщаването на данните, след което ще бъдат обявени и резултатите.

 реклама