Discovery Networks откри офис в България

Дани Форстър, водещ на популярното предаване „Строителни постижения”, бе специален гост на събитието
по статията работи: Нели Минчева
Discovery Networks откри офис в България
Дани Форстър
Снимка: Discovery Networks

Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA) обяви откриването на първия си български офис, намиращ се в София, на специално събитие за бизнес партньори и медии в понеделник. 

Това е първият локален офис, който Discovery Networks открива в България и вторият в Югоизточна Европа (другият офис на компанията се намира в Букурещ, Румъния).

Софийският офис ще бъде основен контакт за дистрибуторите и партньорите на Discovery в България, Сърбия и други страни от Югоизточна Европа. Решението на Discovery да открие свой офис в столицата е логична стъпка в унисон със стратегията на компанията за по-тясно сътрудничество с местните партньори и зрителите в България, както и за засилване на локалното влияние на компанията.

Специално за откриването на офиса по покана на Discovery Networks пристигна звездата от "Строителни постижения” Дани Форстър.  Кашиа Кели, президент и управляващ директор  на Discovery Networks CEEMEA, заедно с Влад Тудосие, регионален мениджър за Югоизточна Европа също присъстваха на събитието.

"Най-ключово за нас е да продължаваме да утвърждаваме марките от портфолиото си в целия регион, да инвестираме в бизнеса си в България и да предлагаме на зрителите и бизнес партньорите си възможно най-качествени услуги. Вярвам, че откриването на офиса ще ни позволи да създадем още по-силни контакти с бизнеса и телевизионните фенове", коментира Кашиа Кели, президент и управляващ директор на Discovery Networks CEEMEA.

Българският офис на Discovery Networks ще бъде ръководен от Виктория Дейвис, мениджър "Дистрибуция" за Югоизточна Европа. Виктория ще работи за разширяването на дистрибуторската мрежа на Discovery Networks в региона и създаването на екип от специалисти в София. Първите членове на екипа са българските експерти в продажбите и дистрибуцията Александър Георгиев и Екатерина Добрева, които допринасят ценен поглед върху местния пазар.

Специалният гост на събитието - Дани Форстър, водещ на предаването "Строителни постижения” - сподели своята благодарност към българите за интереса към неговото шоу и обеща много изненади през 2012 година. Дани официално откри новият офис с думите: "Discovery полага много здрава основа за своя бизнес в България и Югоизточна Европа и аз съм много щастлив да бъда в София за откриването на нашия офис и да съм част от старта на по-тясното сътрудничество с нашите партньори и зрители.” 

За Дани Форстър

Дани Форстър е известен телевизионен водещ, дизайнер, продуцент, преподавател и нюйоркчанин, който отвежда зрителите на Discovery Channel на изумителни пътешествия към "Строителни постижения” по целия свят. Дани е изградил своята кариера на изобретателни решения: той е телевизионен водещ, изнася лекции като говорител и преподавател и не на последно място е и дизайнер. "Строителни постижения” е едно от най-забележителните предавания на екрана. Шоуто включва футуристични и все още активни проекти като небостъргача в Токио, трансатлантическият тунел, нюйоркското метро, разширяването на Панамския канал и др. Дани Форстър е част от проекта "Възстановяването на Кота Нула”, продуциран от Стивън Спилбърг, специално за Discovery Channel.

ЗА DISCOVERY NETWORKS СEEMEA:

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) e документалната медийна компания номер 1 в света, достигаща общо над 1.5 млрд. абонати в 210 държави и територии. Discovery дава възможност на хората да опознаят техния свят и да задоволяват любопитството си чрез 130 световни канала, начело с Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science и Discovery HD Showcas. Успоредно с това медийната компания предлага водещи потребителски и образователни продукти и услуги и разнообразно портфолио от дигитални медийни услуги, включващи HowStuffWorks.com. В Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка, 10-те канала на Discovery достигат общо 130 милиона абонати в 105 държави, с програма, преведена на 16 езика.

 реклама