DataArt България беше домакин на Google I/O Extended Sofia 2017

Събитието се проведе на 17 май 2017 (сряда) от 19:00ч. в офиса на DataArt България
по статията работи: biznews.bg
DataArt България беше домакин на Google I/O Extended Sofia 2017

Събитието се проведе на 17 май 2017 (сряда) от 19:00ч. в офиса на DataArt България. За поредна година Google Development Group Sofia (GDG Sofia) излъчи на живо най-голямата ежегодна конференция за програмисти, организирана от Google в Сан Франциско, Калифорния, САЩ. I/O представя технически задълбочени сесии, фокусиращи се върху иновациите и надграждането на уеб, мобилни и търговски приложения, свързани с Google и отворени кодове като Android, Chrome, APIs, Google Web Toolkit и други

Google I/O Extended събитията се организират от локални Google Developers Groups (GDGs) по цял свят. Тяхна основна цел е събирането на локалните IT общности, за да изживеят заедно откриването на най-очакваното Google събитие за 2017-та.

I/O Extended Sofia 2017 се спонсорира от DataArt България, които предоставиха бира и пица за всички присъстващи. Организаторите от GDG Sofia пък посрещнаха гостите си и представиха своите бъдещи планове за IT общността. През 2016-та, I/O събитието е било предавано на живо от над 600 места по целия свят.

ЗА GOOGLE DEVELOPMENT GROUP

GDGs са група от програмисти, които се интересуват от програмните технологии на Google - а именно всичко от Android, Chrome, Drive, Google Cloud платформите, до приложно-програмни интерфейси като Cast API, Maps API и YouTube API. Подобни Google групи са фокусирани главно върху IT специалисти и техническото съдържание на своите събития. GDG Sofia е част от близо 110 групи по цял свят.

ЗА DATAART

DataArt е международна консултантска компания в областта на технологиите, която проектира, разработва и поддържа уникални софтуерни решения, помагащи на клиентите да развиват своята дейност. Известни със своите задълбочени познания и отличен технически опит, екипите на DataArt създават нови продукти и модернизират сложни системи, които положително повлияват технологичната трансформация в избрани индустрии.

DataArt е спечелила доверието на някои от най-известните световни марки клиенти, включително Nasdaq, S&P, United Technologies, oneworld Alliance, Ocado, ArtNet, Betfair и Skyscanner. DataArt е организирана като глобална мрежа от компании за технологични услуги, която обединява експертния опит на над 2200 професионалисти в 20 локации из САЩ, Европа и Латинска Америка.

Снимки от събитието I/O Extended Sofia 2017

 реклама