Coca-Cola ни насърчава да сме добри

С коледната си кампания „Работилницата за добрини”
по статията работи: Георги Георгиев
Coca-Cola ни насърчава да сме добри
Снимка: Coca Cola

Духът на Коледа традиционно носи усещането за доброта и чудо. Стремежът да зарадваме близките и приятелите си с подаръци и да изпълним всички техни желания е присъщ на всеки един от нас. Често инвестираме много време в това. А даваме ли си сметка колко време отнема коледната подготовка на Дядо Коледа? И ако отварянето на поне 30 електронни съобщения дневно ни отнема няколко часа, представяте ли си колко време трябва да отдели добрият старец на кореспонденцията, която получава?

Тази година повече отвсякога Дядо Коледа има нужда от помощници. От добротворци, които вярват, че доброто ражда добро, че сега е времето да направим нещо и за тези, които не са ни близки. Да подадем ръка на възрастната дама, за да слезе от автобуса, да поканим на вечеря съседа, чийто деца от години са в чужбина, да подарим топли ръкавици на продавачката на вестници. Важен е жестът! И в крайна сметка ще разберем, че това е подарък, който правим на себе си.

Работилницата за добрини на Дядо Коледа дава възможност да насърчите доброто, предлагайки за помощник на добрия старец свой познат или приятел, направил нещо важно – за теб, за компанията, за квартала, да града. Предложете помощници на Дядо Коледа на http://www.coca-cola.bg/believe/. Поощрявайки и предавайки доброто, ще сътворим вълшебство, което ще вдъхнови и други хора.

 реклама