Citroën на автомобилиния Салон в Женева 2012  5

По време на изложението производителят отново ще демонстрира своята смелост в областта на креативността
по статията работи: Нели Минчева
Citroën на автомобилиния Салон в Женева 2012
Снимка: Citroen

По време на автомобилния салон в Женева Citroën отново ще демонстрира своята смелост в областта на креативността и ще покаже актуализация на гамата, иновативни технологии и нови услуги.

- Линията DS има безспорен успех с 180 000 продажби в света. Тя продължава да се разширява с DS5 Hybrid4, първият хибриден дизелов модел на Citroën и новите версии на останалите модели: Citroën DS3 ULTRA PRESTIGE; DS4 и DS5 PARIS RENDEZ-VOUS, които изразяват в най-голяма степен френската изтънченост; лимитираната серия DS3 RACING S. LOEB и концептуалният автомобил DS4 RACING CONCEPT CONCEPT. Не на последно място, като допълнение към линията DS, Citroën създаде във Франция клуб, предназначен за нейните клиенти: Citroën DS PRIVILEGE.

- Новият компактен SUV автомобил, Citroën C4 AIRCROSS, се вписва напълно в стратегията за позициониране на продуктите на Марката в по-високия клас автомобили. Стратегия, акцентирана и с представянето на Citroën C3 RED BLOCK и рестилизираните Citroën C1 и Citroën BERLINGO MULTISPACE.

- За една година, благодарение на използването на технологиите e-HDi, Full Electric и Full hybrid Diesel, Citroën намалява средното ниво на емисии от CO2 с 5 грама. Успоредно с това, предлагането на електрически автомобили става по-достъпно с новата ценова политика за C-ZERO. По време на автомобилния салон в Женева, Citroën поставя акцент и върху една емблематична своя технология, хидроактивното окачване, което се предлага за моделите C5 и C6.

- Citroën предлага конкретни решения в услуга на мобилността като Citroën eTouch (система за спешни повиквания), която е налична при повечето модели, както и Citroën MULTICITY, която включва многобройни услуги за улесняване на пътуванията. Към момента услугата се предлага във Франция и за една година е привлякла над един милион и половина посетители. До няколко седмици предстои лансирането на Citroën MULTICITY и в Германия. Скоро към предложенията ще бъде включена и услуга за използване на един автомобил от група хора, пътуващи в една посока.

Извън конкретните и иновативни решения, Citroën не се колебае да поема и нови пътища в търсене на решения за мобилността: стъпвайки върху своето ноу-хау и най-доброто от Créative Technologie‘, Citroën създава концептуалния модел Tubik: високотехнологичен автомобил от висок клас в услуга на една по-голяма идея : да създаде още по-голямо удоволствие при пътуването.

Автомобилният салон в Женева ще отвори врати за международните медии на 6 и 7 март. На щанда на CITROËN, разположен в палата 6, ще имате възможност да интервюирате следните лица:

- Frédéric BANZET, Генерален директор CITROËN

- Xavier DUCHEMIN, Директор маркетинг и комуникация CITROËN

- Thierry METROZ, Директор дизайн CITROËN

- Andrew COWELL, Отговорник гама дизайн CITROËN DS5 и C4 Aircross

- Thomas d’HAUSSY, Продуктов директор CITROËN

- Xavier BERNARD, Проектен директор CITROËN C4 AIRCROSS

- Pierre MONFERRINI, Проектен директор CITROËN DS5

ЛИНИЯТА DS, ЛУКС ПО ФРЕНСКИ

ЕДНА ЗАВЪРШЕНА ЛИНИЯ

Citroën предлага на своя щанд трите представителя на линията DS начело със своето последно творение: Citroën DS5. Тази продуктова линия се характеризира с пристрастие към креативността, със стил, който лесно се разпознава, впечатляващ и провокиращ вашето въображение и емоции, с качеството на услугите си, с уникалните усещанията при управление на автомобила и реалните технологии за улесняване на ежедневието. Смелост, високи критерии, креативност и най-високо ниво технологичност. Истинските автомобили Citroën.

Две години след неговото лансиране, продажбите на Citroën DS3 надхвърлят 140 000. Този модерен градски автомобил се характеризира преди всичко с дръзкия и привлекателен стил, който е изключителен благодарение на голямото разнообразие от предлагани индивидуализации. На пазара от месец май 2011г., Citroën DS4 наброява почти 30 000 поръчки. Той се отличава със своя специфичен силует - повдигнато купе с четири врати, който съчетава динамиката, изключителността и компактността на купето с поливалентността и комфорта на компактния седан. Не на последно място се нарежда и Citroën DS5, който е пуснат в продажба в края на 2011 само във Франция. За последните 2 месеца продажбите са 4 000 броя. Моделът се отличава със своя изтънчен и оригинален стил и със своята интелигентна концепция. Удоволствието да управлявате един изключителен автомобил.

За да допълни позиционирането на гамата в по-високия клас автомобили и пускането на линията DS, в началото на 2012 Марката създаде във Франция клуб Citroën DS PRIVILÈGE, специално за клиенти на линията DS. Една нова услуга за марка, която произвежда предимно автомобили за масова употреба.

С ПРЕМИУМ ПРЕДЛОЖЕНИЯ

Citroën потвърждава своя висок клас гама с предпремиерното представяне на модели от линията DS в най-луксозните им версии. Версии, при които използваните материали са все по-луксозни, чиято технология на производство е уникална за автомобилния бранш. Версии, които изразяват най-доброто от света на френския лукс.

Придържайки се към стила на линията DS, Citroën демонстрира страстта си към обработката на благородни материи, като представя на своя щанд в специално обособена зона най-добрите производители на седалки и техните произведения.

Citroën DS3 Ultra Prestige, обект на изкушение

В гамата от края на 2011, Citroën DS3 Ultra Prestige е едно намигване към висшата мода и предлага уникална палитра цветове и материи. При всяка промяна в светлинната, монограмът DS, с постепенно преливаща тоналност, създава ярки контрасти между матово и блестящо. Версията Ultra Prestige е със специални 17 цолови антрацитни джанти с диамантен ефект, тонирани стъкла и със спортен спойлер.

Интериорът на Citroën DS3 Ultra Prestige е оборудван с кожени седалки Club, с декорация тип "верижка на часовник”. При предните места, тази декорация разкрива уникална за автомобилната индустрия преливаща се тоналност, която е почерпила вдъхновение от света на модата: методът на изработка е специално създаден за тази версия, цветът на седалките постепенно прелива от бяло в горната част на облегалката към черно в седалищната част. Лайстната на бордното табло е изработена от бяла кожа Club Alpin Weiss. С изключително внимание към детайла, цветът на екраните на бордното табло се съчетава с белия цвят на декорациите в интериора. Citroën DS3 Ultra Prestige притежава плътни стелки с двоен шев.

Лимитирани серии Citroën DS4 и DS5 Paris Rendez-Vous

Citroën разширява своята гама с две нови лимитирани серии: DS4 и DS5 Paris Rendez-Vous, и двата в бял перлен цвят, с хромирани огледала за обратно виждане, блестящи хромирани елементи и 19 цолови алуминиеви джанти с диамантен ефект.

Серията Paris Rendez-Vous притежава изцяло кожен интериор Club с декорация тип "верижка на часовник”, характерен за линията DS, с топъл кафяв цвят Criollo и специален син кант Virtuel. Бордното табло е покрито с кожа Сlub от Citroën DS4 Paris Rendez-Vous и е налично също с новия цвят кафяво Criollo.

С ВЕРСИИТЕ Racing

Със седем световни шампионски титли в WRC шампионата при конструкторите и осем шампионски титли при пилотите и навигаторите за Себастиан Льоб и Даниел Елена, Citroën оставя следа в историята на автомобилния спорт. В гамата, отражение на спортните успехи са лимитираната серия DS3 Racing S. Loeb и концептуалния автомобил DS4 RACING CONCEPT Concept, два модела, които се показват за първи път на широката публика, заедно със Citroën DS3 WRC. Автомобили с определено спортни пристрастия!

Citroën DS4 RACING CONCEPT Concept, 100% спортен концептуален автомобил

Както при DS3 Racing, инженерите на Citroën Racing и екипът, отговарящ за стила, са обединили усилия да префасонират имиджа на DS4 в съответствие със състезателния дух на Марката.

Този концептуален модел, който ще бъде показан за първи път на автомобилния салон в Женева се характеризира със 100 % Racing елементи – шаси, снижено с 35 мм в сравнение със серийния модел, увеличена следа отпред с 55 мм и отзад с 75 мм, добавяне на елементи като въздуховод, престилка на предната броня, спойлери в долната част на купето и уширения на калниците. Разработен от Citroën Racing, 1,6-литровият двигател е с мощност 256 к.с. или 160 к.с./л, което е рекорд за сериен автомобил. Въпреки почти двойно увеличената мощност, емисиите на CO2 са ограничени до 155 гр/км.

Мостовете и шасито на автомобила са били обект на прецизна разработка. Спирачната система е оборудвана отпред с апарати с 4 бутала и специални доскове с диаметър 380 мм. И не на последно място, Citroën DS4 RACING CONCEPT е "обут” в 19-цолови широки гуми (235/40).

Друга отличителна характеристика на концептуалния Citroën DS4 RACING CONCEPT е неговия цвят, който за пръв път се появява в автомобилния свят : сив мат с ефект на тъкан. Благодарение на структурата на боята, този непознат до сега цвят улавя светлината по различен начин и така линиите на автомобила изпъкват още повече. Семпъл и модерен, новият цвят пасва идеално на спортния дух. За да подчертае още повече красотата на екстериора, в купето на Citroën DS4 RACING CONCEPT присъства още един цвят и джантите също са в специална комбинация от два тона.

Лимитирана серия Citroën DS3 Racing S. Loeb

На автомобилния салон в Женева Citroën пуска в продажба DS3 Racing S. Loeb. Серията е проектирана на базата на DS3 Racing, дооборудвана е с навигационна система MyWay и се отличава със своите цветове и материи. Ще бъдат произведени 200 броя.

Новият външен цвят, черен мат Tarmac с грапав ефект, не е предлаган от никой автомобилен производител до този момент. Неговата специална текстура е не само впечатляваща, но и допринася още повече да изпъкнат линиите на автомобила.

Изцяло в духа на DS3, покрива, огледалата за обратно виждане, лайстната на предната решетка, лайстната на бордното табло и основата на скоростния лост са в червен цвят Aden. Като намигване към 8-кратния световен шампион Себастиан Льоб и Даниел Елена, Citroën DS3 Racing S. Loeb е със специални лепенки на покрива.

И ЕДНА ДИЗЕЛОВА ВЕРСИЯ FULL-HYBRID

Citroën DS5 използва нова задвижваща технология Full hybrid, която съчетава дизелов двигател HDi с електрически двигател. Технологията Hybrid4 съчетава динамични характеристики (200 к.с., 4 задвижващи колела, движение в града с нулеви емисии на CO2, функция "boost” при ускоряване в режим sport) със значително намалени емисии на CO2 (99 гр./км). Citroën DS5 Hybrid4 е много голямо техническо постижение с намаления си разход на гориво, който може да падне до 35 % в градски условия.

Оригиналността на дизеловия Full hybrid се дължи на съчетаването на следните технологии:

- двигател с вътрешно горене 2.0 HDi 160 FAP,

- система Stop&Start с реверсивен алтернатор от второ поколение,

- 6-степенна механична пилотирана скоростна кутия с оптимизирани предавки,

- синхронен електрически двигател с постоянни магнити, разположен на задния мост, който може да развие мощност от 27 kW (37 к.с.),

- модул за следене на задвижващата верига hybri4 (Power Train Management Unit), който управлява автоматично различните режими на функциониране на двата двигателя, за да осигури нисък разход на гориво.

Водачът разполага с 4 режима на работа:

- автоматичният режим ‘Auto’ управлява автоматично преминаването от двигател с вътрешно горене към електрически двигател и обратното, за да оптимизира разхода на гориво;

- режимът ‘Нулеви емисии на CO2 от автомобила’ (ZEV) позволява да се движите само с електрическия двигател, когато скоростта не надвишава 60 км/ч;

- режимът ‘4 задвижващи колела’ осигурява висока двигателна способност при ниска скорост като задвижва едновременно и 4-те колела на автомобила (предните колела се задвижват от двигателя с вътрешно горене, задните колела от електрическия двигател);

- режимът ‘Sport’ осигурява реактивност и пъргавина на автомобила чрез използването на максималните възможности на електродвигателя в помощ на двигателя с вътрешно горене.

ГАМАТА C: ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ПОЗИЦИОНИРА ВСЕ ПО-ВИСОКО

СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА: Citroën C4 Aircross, НОВ ПОГЛЕД КЪМ КОМПАКНИТЕ SUV АВТОМОБИЛИ

От месец април, Citroën разширява своята гама с ново предложение, което се прицелва в един непрестанно разширяващ се сегмент. Citroën C4 AIRCROSS се опира на традиционните ценности на компактните SUV, съчетавайки дизайн и технологични иновации. Този нов силует разполага с всички дадености, за да се адаптира отлично към съвременния начин на живот, който включва бягство от ежедневието:

- забележителен и елегантен стил, който се вписва в традициите на Citroën;

трансмисия, която работи според вашите нужди, за да разполагате с пълната подвижност на автомобила, върху всякакви терени с трите режима на задвижване, които се избират ръчно (2WD, 4WD и LOCK);

- само 119 г CO2/км във версията HDi 115 при две задвижващи колела, което поставя автомобила на най-доброто ниво в неговия сегмент, по отношение на емисиите на CO2. По-голямата част от двигателите са оборудвани с технологията Stop&Start;

- архитектура, която удачно комбинира компактни размери, с дължина от 4,34 метра и щедро вътрешно пространство, което предлага обем на багажника от 442 литра;

- комфорт и удоволствие от шофирането, които са една от основните предпоставки за успеха на леките автомобили на Citroën;

- спокойствието и предлагания комфорт на борда, които се дължат на повдигнатата позиция за шофиране, остъкления панорамен покрив и интуитивното разположение на шофьорското място - предпоставка за истински комфорт при управление и за лесна ежедневна употреба;

- широка палитра от технологични оборудвания: навигационна система Navidrive с тактилен дисплей и камера за заден ход, безключов достъп и потегляне на автомобила, Hi-fi система ROCKFORD, музикален сървър.

Предлаган във версия с две и с четири задвижващи колела, Citroën C4 AIRCROSS ще се появи на пазара през първата половина на 2012 година.

На салона в Женева Citroën представя C4 Aircross в цвят Vapor Grey със заскрежен ефект. В допълнение към този необикновен цвят, автомобилът е оборудван с хромирани релси на покрива, външни огледала за обратно виждане и дръжки на вратите, а двуцветните джанти с диамантен ефект от вътрешната си страна също са в цвят Vapor Gray.

Последните новости

 

Новият Citroën C1, по-бляскав и по-екологичен от всякога

От пускането му на пазара през 2005 година най-малкият представител на Марката е изкушил повече от 620 000 клиенти по цял свят. Компактен, икономичен и екологичен, привлекателният Citroën C1 се превърна в един от най-важните представители на пазара на малките градски автомобили. В началото на 2012 година моделът демонстрира още по-бляскав външен вид и извади нови силни козове в своя полза: само 99 гр. CO2/км, дневни светлини с LED, аудио CD система с Connecting Box и механична пилотирана скоростна кутия (BMP) с командни лостчета на волана.

Новият Citroën Berlingo Multispace, удоволствието да пътувате с компания

С продадени почти 1 400 000 броя по целия свят от неговото пускане в продажба през 1996 г., първият семеен еднообемен автомобил в историята, Citroën Berlingo е един от двата най-продавани автомобила в своята категория в Европа. Стъпвайки върху този успех Citroën Berlingo е вече ‘Multispace’. Но той не променя само името си …

Новият Citroën Berlingo Multispace получава по-широка решетка с новия шеврон, който се простира до фаровете. Той се предлага в два нови цвята: бежово Nocciola и синьо Belle-île. Автомобилът запазва интелигентната си концепция и предлага до 7 самостоятелни места и Modutop®, осигуряващ дневна светлина, осветление, вентилация и индивидуални места за вещи за всички пътници отзад.

Микро-хибридният двигател e-HDi с шест степенна пилотирана скоростна кутия позволява да се намалят още повече емисиите на CO2 с 125 гр./км.

Citroën C3 Red Block, по-динамична версия

Марката излага на щанда си Citroën C3 Red Block с по-динамично поведение и по-мускулест вид, в съответствие с новите му динамични характеристики. Вдъхновен от концептуалния автомобил, представен миналата година в Женева и пуснат в продажба през пролетта, в техническо отношение Citroën C3 Red Block се отличава с по-динамични реглажи на окачването: твърдостта на пружините на окачването е увеличена с около 50 %, страничното клатене е намалено с около 25 %, а сервоусилването на дирекцията е адаптирано към новите реглажи на окачването, поведението на пътя е по-динамично. От друга страна, височината на купето е намалена с 25 мм., а ESP се предлага серийно, за да се гарантира още по-голяма динамичност и ефективност. Citroën C3 Red Block се предлага с 3 двигателя: бензиновия VTi 120 и двата дизелови e-HDi 90 и e-HDi 110, съчетани и трите с механична скоростна кутия.

Отвън, сивият му цвят Gris Shark е съчетан с лайстна на бронята в същия цвят. Останалите му разцветки – бяло Banquise, сиво Aluminium, сиво Manitoba и черно Obsidien – са съчетани с лайстна на бронята в блестящо черно. Други външни особености, характерни за Citroën C3 Red Block са черупките на огледалата за обратно виждане и дръжките на вратите в черно Obsidien. 17-инчовите черни джанти с диамантен ефект са оборудвани с гуми 205/40.

Отвътре, лайстната на бордното табло е в блестящо черно. Педалите и лайстните на праговете на предните врати са алуминиеви. Диаметърът на волана е намален с 20 мм., за да се постигне по-голямо удоволствие при управление, благодарение на по-голямата пъргавост. И още, като опция се предлага специфична тапицерия за седалките от червена кожа.

- технологични иновации в услуга на мобилността 

- микрохибридната технология e-HDi, технология достъпна за всеки

Микрохибридната технология e-HDi се предлага при много модели от гамата. На Салона в Женева технологията ще бъде представена в модела Citroën C4. Тази версия отделя между 98 и 109 гр/км CO2, в зависимост от оборудването и от размера на джантите.

Микрохибридната технология e-HDi включва функцията Stop&Start от второ поколение, която позволява преминаването в режим "готовност” на двигателя в ситуациите, в които няма нужда той да функционира. Използването на стартер-алтернатор позволява бързо да се стартира двигателя, по доловим за потребителя начин, без вибрации и без шум от работата на някой ремък.

Моделите на Марката, оборудвани с технологията e-HDi показват много по-малък разход на гориво и много по-ниски емисии на CO2. Средно емисиите са намалени с около 5 грама на 100 км. В градски условия, разходът на гориво и емисиите на CO2 могат да намалеят с до 15%.

- технологията full electric

 

Благодарение на C-ZERO, Citroën обогати офертата си в сегмент A със 100 % електрически автомобил: нула литра гориво, нула вредни емисии, нула емисии на CO2 и нула вредни шумове. Citroën C ZERO е създаден, за да улесни придвижването в града и околностите му: малки размери, удивителни динамични характеристики и достатъчна автономия, за да покрие ежедневните маршрути.

Благодарение на въвеждането през 2012 година на нова тарифа за модела, той става достъпен за всички:

чрез създаването на базово ниво ‘Attraction’,

чрез въвеждането на нов начин на продажба, предвиждащ закупуване на автомобил и наем на акумулаторни батерии. Наемът на акумулаторни батерии (80 €/месец), който се равнява на зареждане на горивния резервоар намалява значително продажната цена и прави електрическите автомобили достъпни за всеки.

Citroën C-ZERO е плод на опита, натрупан от Марката, която в миналото е продала над 5 500 електрически автомобила. Като прибавим и електрическия Berlingo First в каталога, Citroën притежава всички козове да се превърне в един от основните представители на пазара на изцяло електрическите автомобили. Двата електрически модела от гамата отчитат над 3 000 поръчки.

- хидроактиВното окачване, световно постижение на Citroën

Световното постижение на Марката, окачването Hydractive, с което са оборудвани Citroën C5 и C6 предлага уникална комбинация между динамичност и комфорт.

Окачането Hydractive III + при C5 включва две състояния на твърдостта, които позволяват контролиране на усилията в окачването в реално време за максимално приспособяване към условията на пътя и поведението на водача. Citroën C6 е оборудван допълнително и с пилотирано променливо окачване, което увеличава още повече вече изключителния комфорт при C5. Режимът Sport позволява на водача да избере по-динамично пътно поведение като заложи на стабилността на автомобила за сметка на комфорта.

Управлението на окачването се състои в постоянно променяне на височината на купето в реално време. То осигурява постоянен просвет, независимо от натоварването на автомобила с автоматично намаляване на височината при висока скорост, което благоприятства аеродинамичността и позволява да се намалят разхода на гориво и емисиите на CO2. Възможно е, също така, да се повдигне купето, за да се премине през препятствие с ниска скорост.

Citroën улеснява пътуването

Не само благодарение на технологиите си, но също и благодарение на услугите, които предлага, Citroën дава конкретни иновативни решения, които улесняват мобилността. С концептуалния автомобил Citroën Tubik, Марката отива още по-далеч.

CITROËN eTouch, НОВИ УСЛУГИ НА БОРДА НА АВТОМОБИЛА

Créative Technologie заема специално място на борда на автомобилите на Марката чрез услугите Citroën повикване за спешна помощ и Citroën повикване за пътна помощ, и двете с функция за локализиране. В случай на инцидент или злополука тези услуги гарантират точно локализиране на автомобила и бърза намеса на съответните служители, благодарение на интегрираните GPS модул и SIM карта. Двете услуги са безплатни и налични 24/24 часа, 7/7 дни. Citroën eTouch предлага други две услуги, до който имате достъп от личния ви профил в MyCitroën: Citroën виртуална сервизна книжка (проследяване на техническото състояние и на сервизното обслужване на автомобила) и Citroën Eco Driving (проследяване на емисиите на CO2).

CITROËN MULTICITY, УНИКАЛНА ОФЕРТА ЗА УСЛУГИ

На 1ви март 2011 г., Марката пусна в продажба във Франция новата си оферта Citroën Multicity. Налична от мобилния телефон или в интернет на адрес www.multicity.citroen.fr, тази оферта включва нов модул ‘вашият маршрут от врата до врата’ (от първия до последния километър), който позволява да се запознаете с всички възможни варианти за изминаването на даден маршрут. Със Citroën Multicity можете и да резервирате билети за самолет, за влак или да наемете автомобил (включително и Citroën C-ZERO - 100 % електрически), също и да резервирате своята почивка за уикенда или ваканция. Този портал предлага и специфични услуги, които да улеснят използването на автомобила (актуализация на картографията…). Осем месеца след пускането си в продажба тази услуга вече отчита в актива си 14 000 клиента и над 200 000 посетителя месечно. В следващите месеци услугата ще бъде пусната в продажба и в Германия и ще продължава да се обогатява, за да улесни още повече пътуването. През 2012 г. ще бъдат предложени и услуги като абонамент (наем) за автомобил или използване на един автомобил от група хора.

CITROËN TUBIK ПРАВИ САМОТО ПЪТУВАНЕ СЪЩО ТОЛКОВА ВАЖНО КОЛКОТО И КРАЙНАТА ЦЕЛ?

В свят, в който вече не се говори за разстояния, а по-скоро за време на пътуване, в който информацията се движи по-бързо от човека, в който един и същ маршрут може да бъде изминат с най-различни транспортни средства, в който за потребителите от основно значение е да се придвижват лесно, основната цел за автомобилните конструктори е да предложат още сега подходящи решения на проблемите, свързани с придвижването в бъдеще. Citroën премина още един етап в тази насока като предложи нов отговор на това предизвикателство: концептуалният автомобил Tubik, който има амбициите да даде нов смисъл на пътуването.

Чрез Tubik конструкторът предлага автомобил с 9 места, чиито стил и ниво на оборудване се придържат към типичните изисквания за модерните луксозни седани. Вдъхновени от линиите на известния Citroën Type H, галено наричан от обществеността «TUB», дизайнерските екипи на Citroën съчетават един отличителен и ексцентричен стил с цветове и материи, създаващи усещане за високо ниво на изтънченост и комфорт.

Tubik отива още по-далеч като предлага на пътниците си защитено пространство подобно на «салон», предназначен за почивка и осигуряващ комфорт, за да гарантира удоволствие от пътуването. Многобройните възможности за разположение на седалките (полулегнало, лице в лице…) и вградените технологии в автомобила (огромен екран с форма на полукръг, 5.1-канална HiFi озвучителна система …) го превръщат в уникално, уютно място за всички пътници. Пътуването става също толкова важно както самата дестинация!

Да се предложи толкова голямо вътрешно пространство без да се увеличи разхода на гориво, предполага използването на нов тип задвижваща верига. Решението на това уравнение е технологията Hybrid4. В съчетание с разработките за постигане на по-голяма аеродинамичност, тази Full hybrid технология позволява на Tubik да запази ниво емисиите на CO2, сравнимо с това на класическите седани.

Марката CITROËN

Автомобилният конструктор CITROËN има над 90 годишна история. CITROËN е динамична и креативна марка, която през 2010 г. лансира линията DS, нова линия забележителни автомобили, която към момента включва Citroën DS3, DS4 и DS5. Позициониран върху креативността и мотото 'Créative Technologie', CITROËN предлага в гамата си два изцяло електрически автомобила 'Full Electric', автомобили, оборудвани с микро-хибридната технология e-HDi и технологията 'Full hybrid' - Hybrid4. Технологичните постижения на марката се проявяват и в Световния рали шампионат (WRC), където CITROËN има спечелени 7 титли при конструкторите. Марката се показва като новатор и в областта на услугите, предлагайки офертата си за мобилност - CITROËN MULTICITY.

CITROËN, това са 10 000 центъра за връзка с клиентите, представителства в 80 страни и 1 436 000 продадени автомобила през 2011 г.

 реклама