CeBIT 2014: Samsung заявява – консумеризацията на ИТ ще става все по-"професионална"

Устройствата за потребителите трябва да са готови за използване в компаниите, докато самите компании трябва да приложат водещи потребителски технологии, за да оцелеят през втората фаза на ИТ консумеризацията
по статията работи: Данаил Казаков
CeBIT 2014: Samsung заявява – консумеризацията на ИТ ще става все по-"професионална"

Samsung ще подпомогне компаниите в тяхната подготовка за втората фаза на "Консумеризацията на ИТ", така че те да могат да използват технологии, които ще изведат техния бизнес модел на по-високо ниво", обеща ЕсПи Ким, изпълнителен вицепрезидент, Global Marketing и Global B2B Centre, Samsung Electronics Co. Ltd по време на своята реч на изложението CeBIT 2014 в Хановер, Германия.

Г-н Ким заяви, че Samsung ще предостави на компаниите ново изживяване за бизнеса им с две ключови технологични тенденции:

  • Устройствата за потребителите днес вече трябва да предлагат не само по-добра технология, но трябва да бъдат и професионални, да предлагат сигурност и надеждност, каквато предлагат корпоративните устройства;
  • Междувременно корпоративната технология трябва да бъде проектирана за хората – лесна за употреба и фокусирана върху клиента.

Samsung бързо разширява своето присъствие в B2B сектора. Тази година компанията е посветила цялото си присъствие на изложението CeBIT на продукти и решения за бизнеса на щанд, който е два пъти по-голям от присъствието през миналата година. Samsung ще насочи усилията си върху петте най-важни вертикала в германския B2B пазар: ритейл, образование, здравеопазване, финансови услуги и правителство.

Samsung e в тясно сътрудничество с широк кръг от B2B партньори и щандът на компанията на CeBIT показа специфични секторни решения от компании като ITractive, More Success Marketing, Control Systems, RedNet, Ringdale, SAP, sc synergy, Fiducia, Softpro, T-Systems, Adversign, Schiffl and Zalando.

Samsung "е една от малкото компании, способна да съчетава своите постижения като глобален лидер в потребителската електроника с фокус върху непрестанна иновация и високотехнологични постижения в B2B сектора", заяви г-н Ким, който подчерта, че повече от една четвърт от служителите на Samsung са заети в научноизследователската и развойна дейност на компанията.

"Samsung пренася своите три основни ценности в B2B сектора: технологична конвергенция, надеждни партньорства и скорост на пазара", допълни г-н Ким.

"Ние внасяме едно усещане за настойчивост в B2B сектора, защото искаме да успеем и по-важното – ние искаме нашите клиенти да успеят", поясни той.

Решения за печат за малки и средни предприятия

На изложението CeBIT Samsung заяви, че продължава разширяването на своята линия от принтери с NFC за сигурно и мобилно принтиране с набор от решения, специално разработени за малкия и среден бизнес. Като част от тази стратегия Samsung представи и облачно-базирана услуга за печат, която е едновременно лесна за употреба и с подобрена сигурност, благодарение на Samsung KNOX платформата.

 

Сигурност за мобилните устройства

Samsung представи най-новата версия на своята платформа за сигурност KNOX за Android устройства. От пускането на KNOX на пазара през октомври 2013 г., Samsung са продали повече от 25 милиона устройства с KNOX и към момента разполагат с над 1 милион активни KNOX потребители. Най-новата версия на KNOX е подобрена с няколко важни функции за сигурност – от управление на сертификатите, защитено с TrustZone, което превръща телефона в смарт карта, до двуфакторна биометрична идентификация.

Здравеопазване

Samsung вкарва така необходимата мобилност и конвергенция в сектора на медицинските устройства – от функцията Hello Mum в ултразвуковите машини, която позволява на бременните жени да споделят резултатите от 3D скенера със семейството си, до мобилен EMR (Electronic Medical Record) и интегрирани MIS решения.

Ритейл

За да са конкурентни с онлайн магазините, търговците на дребно с физически търговски площи трябва да предлагат пазаруване, което е атрактивно не само визуално – с видео стени и прозрачни дисплеи, но и да предлагат на клиентите си интегрирано омниканално изживяване с таблети за разглеждане на стоките и дигитално огледало, чрез което клиентите могат да изпробват дрехи, без да се налага да ходят до пробната.

Образование

Компютрите в класните стаи не трябва да служат за обучение по компютърни умения, a за да променят и направят по-интересен целия образователен процес – независимо дали става дума за използването на интегрирани решения като Samsung School, интерактивната дъска или за сигурност при принтиране и много успешната линия Chromebooks на Samsung.

Финансови услуги

Сигурност и обслужване на клиента са двете основни презумпции в основата на бизнес решенията на Samsung, предназначени за финансовия сектор – от digital signage и сигурност при електронното подписване до pull-print системи и облачни решения за дисплеи.

Правителство

Държавните структури трябва да предлагат дигитални услуги, за да могат да отговорят на потребностите на своите граждани – независимо дали те са активни потребители на дигитални услуги или бързо навлизат в дигиталния свят. Samsung предлага на правителствата и техните структури широк кръг от решения – от платформи за сигурност като Samsung KNOX, която има сертификат за сигурност от Министерството на отбраната на САЩ (US Department of Defense), до решения като Thin Client systems, Follow-me printing, Digital Signage и други.

За Samsung Electronics Co. Ltd.

Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com 

 реклама