Carlsberg пуска Евро 2012 приложение за смарт телефони и телевизори

Carlsberg UEFA EURO 2012 app дава достъп до новини и видео, търси добрите барове
по статията работи: Нели Минчева
Carlsberg пуска Евро 2012 приложение за смарт телефони и телевизори
Снимка: Carlsberg

Точно 100 дни преди началото на ЕВРО 2012 Carlsberg представи уникално приложение за смарт телефони, таблети и телевизори, което ще дава на феновете безплатен достъп до ексклузивно съдържание, новини, резултати, коментари, статистика и видео от футболното събитие на годината. Апликацията е на различни езици и може да се сваля свободно от Android и iTunes магазините под името UEFA EURO 2012™ app by Carlsberg.

Тя е създадена в партньорство с един от лидерите в разработката на спортни приложения на пазара – Motain.

Едно от уникалните предимства на приложението е, че ще зарадва феновете на бирата и футбола и със специален гид за баровете, в които могат да се гледат мачовете и се предлага добре изстуден Carlsberg. Освен това Carlsberg UEFA EURO 2012™ app ще следи неотлъчно и изявите на легендарния вратар на Дания и Манчестър Юнайтед Петер Шмайхел, който от началото на годината е официален посланик на Carlsberg за ЕВРО 2012. Апликацията ще дава възможност на запалянковците и да гласуват в реално време за най-добрия играч в отделните мачове на ЕВРО 2012 в рамките на инициативата Carlsberg Man of the Match. Освен това през нея те ще могат да се включат в игрите на компанията във Facebook и да спечелят като награда билети за първенството.

Хиляди фенове, включително българите, вече участват в надпреварата за билети Carlsberg Fan Challenge в социалната мрежа, като отговарят на периодично отправяните към тях предизвикателства и футболни въпроси. Във финалната фаза те ще влязат в директен сблъсък за голямата награда – да се срещнат лично с най-добрия играч на финала на ЕВРО 2012, за да му връчат приза Carlsberg Man of the Match. Трима щастливци ще бъдат избрани, за да заминат за Варшава заедно с Петер Шмайхел. На място легендарният вратар ще ги постави на решаващ тест, който ще определи и големият победител на Carlsberg.

"Като съдия на Carlsberg Fan Challenge нямам търпение да се запозная с най-големия фен, който ще ми покаже най-силно желание и готовност да връчи наградата на най-добрия играч на финала. А междувременно очаквайте много интересни неща от мен във Facebook и Carlsberg UEFA EURO 2012™ app”, коментира Петер Шмайхел по време на представянето на приложението в централата на Carlsberg в Копенхаген днес.

100 дни преди началото на ЕВРО 2012 от компанията обявиха, че за да направят ЕВРО 2012 достъпно преживяване за по-широк кръг от феневе, ще отворят 5 къмпинг зони (Carlsberg Fan Camps) в Полша. Те ще бъдат разположени в Гданск, Варшава, Краков, Вроцлав и Познан. Футболните мини градове ще бъдат изградени на база опита от големи музикални фестивали със специални Carlsberg барове и различни клубни забавления. Те ще предлагат от една страна настаняване на разумна цена, и от друга незабравимо преживяване и общуване между феновете от различни националности. Повече информация за къмпинг зоните на Carlsberg всеки може да намери на http://www.carlsbergfancamp.pl/.

За Carlsberg и футбола

Carlsberg е един от най-дългогодишните спонсори на Европейското първенство по футбол, като партньорството стартира през 1988 година и продължава и досега. Carlsberg e официален партньор на UEFA EURO 2012™.

Марката има сериозни традиции в подкрепата на този спорт като спонсор на национални отбори и едни от най-сериозните международни футболни събития. От 70-те години на миналия век Carlsberg е първият спонсор на датския национален отбор по футбол и националното първенство.

Carlsberg подкрепя и клубния футбол с широк спектър от партньорства в Европа, сред които дългогодишното сътрудничество с Liverpool FC и наскоро обявените договори с Arsenal и Tottenham Hotspur в Англия, FC Copenhagen, OB-Odense в Дания, Hamburg SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli в Германия, FC Porto в Португалия и др.

За Carlsberg Group

Carlsberg Group е един от водещите производители на бира в света, със сериозно портфолио от марки бира и други напитки. Carlsberg е една от най-популярните марки бира в света, а заедно с Tuborg е сред шестте най-успешни бранда в Европа. В Carlsberg Group работят над 43 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара. През 2010 г. Carlsberg Group продаде над 135 хектолитра бира или около 40 млрд. бутилки годишно.

 реклама