CallPoint powered by TELUS приема името TELUS International Europe

Компанията предоставя аутсорсинг услуги в областта на обслужване на клиенти на повече от 30 езика на някои от най-големите европейски компании в сферата на туризма, търговия на дребно, информационни технологии и финансови услуги
по статията работи: Данаил Казаков
CallPoint powered by TELUS приема името TELUS International Europe

TELUS International Europe, до сега CallPoint powered by TELUS сменя търговското си име и ще бъде отговорна за операциите на TELUS International в Европа. Промяната на името е естествено продължение на процесите след присъединяването на CallPoint към семейството на TELUS International през 2012 г.

Компанията TELUS International е канадска компания, която предоставя иновативни услуги в областта на клиентско обслужване на някои от най-големите световни компании в сферата на телекомуникациите, финансите и комуналните услуги.

"Ръководена от своя президент, Ксавиер Марсенак, TELUS International Europe ще предоставя иновативни услуги за обслужване на клиенти като поставя "Клиента" винаги на първо място, чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура” казва Джефри Пюрит, президент на TELUS International. "Впечатляващо е, че нашият екип в Европа, обслужва клиенти на повече от 30 различни езика".

"Сега, оперирайки като TELUS International Europe, ние ще продължим да затвърждваме присъствието на TELUS International в Европа като предоставяме съществен глобален капацитет и допълнителни мултинационални възможности да обслужваме нашите клиенти по цял свят. TELUS International Europe е високотехнологичен контактен център с глобална инфраструктура, който осигурява най-добрите условия за обучение и развитие на своите служители, което допълнително ги мотивира да предоставят изключително обслужване на клиентите ни", каза г-н Марсенак, президент на TELUS International Europe.

TELUS International Europe разполага с повече от 1200 служители на територията на три държави в Европа: в България, компанията оперира от София и Пловдив, в Румъния от Букурещ и Крайова, както и офис във Великобритания. TELUS International Europe планира внушително разрастване на дейността си през предстоящата година, поставяйки си за цел да достигне растеж до 4000 служители до 2017.

През 2013 г. TELUS International предостави обслужване на повече от 150 млн. клиенти в света чрез канали на комуникация като телефон, емайл, чат или социални медии. TELUS International е дъщерна компания, изцяло собственост на TELUS, водеща телекомуникационна компания в Канада, с годишни приходи в размер на 7.5 млрд. евро (11.3 млрд. канадски долари) и 13.3 млн. клиенти. Служителите на TELUS по целия свят даряват своето време и енергия в благотворителни каузи там където живеят, олицетворявайки философията на TELUS "Да даваме там, където живеем".

За TELUS International Europe

TELUS International Europe (известна до сега като CallPoint powered by TELUS) е многоезичен контактен център, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 1200 служители на територията на 4 офиса в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 30 езика. За повече информация, моля посетете нашия сайт: telusinternational-europe.com

TELUS International

TELUS International, доставчик на услуги за аутсорсинг на бизнес процеси и контактни центрове за клиенти в цял свят, предоставя иновативно обслужване като поставя клиента винаги на първо място, чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура. TELUS International е глобална дъщерна компания на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания с 11,3 млрд. канадски долари (7,5 млрд. евро) размер на годишните приходи и 13,3 млн. клиенти. В подкрепа на своята философия да даваме, там където живеем (To give where we live), компания TELUS и всички нейни служители, са предоставили повече от 198 млн. евро (300 млн. канадски долара) за благотворителност и за организации с нестопанска цел, както и са изработили доброволно повече от 4,8 млн. часа в подкрепа на местните общности, считано от 2000 г. до сега.

Четиринадесет обществени бордове на TELUS по света са двигателите на местните филантропски инициативи на Компанията. От TELUS са горди, че са били определени за най-забележителната филантропска организация в света за 2010 г. от Специализирана благотворителна организация по събиране на средства (Association of Fundraising Professionals), което е първото по рода си признание от такъв мащаб, присъдено на канадска компания.

 реклама