Как бизнесът да намери, спечели и задържи своите клиенти е основна тема на ежегодната Salesforce CRM конференция 2017, която ще се проведе на 5 април в София. Организатор на събитието е водещата консултантска компания Некст Консулт – представител за България и златен партньор на световния лидер в решенията за управление на взаимоотношенията с клиенти Salеsforce.com.
CRM (Customer Relationship Management) решенията помагат на компаниите да привличат повече клиенти и да управляват по-ефективно взаимоотношенията с тях. Българският бизнес може да ускори въвеждането на най-иновативните и ползотворни методи в работата с потребителите, ползвайки CRM решение номер едно в света – Salesforce.
Много компании у нас вече ползват услугите на американската компания, която е пионер и иноватор в облачните CRM услуги. Успешният бизнес модел на Salesforce зададе най-отчетливата тенденция в индустрията на бизнес софтуера – доставката на софтуер като услуга, което е свързано с редица предимства за клиентите спрямо традиционния начин за използване на софтуерните продукти.
"С помощта на най-доброто CRM решение в света и възможностите, които то предоставя, ще достигнете днес върховете, на които бихте искали да бъдете утре”, заяви Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт. Специалисти на компанията, гост лектори и реални клиенти ще споделят по време на конференцията знания и опит от работата със Salesforce по ключови въпроси за всеки бизнес:
- как да привлечем повече клиенти и да ги управляваме по-ефективно;
- как да повишим шанса за успех в търговските преговори;
- как да взаимодействаме персонализирано с всеки клиент;
- как да подобрим мониторинга и ефективността на търговските екипи;
- как да повишим удовлетвореността на клиентите и да получаваме управленска информация в реално време;
- как да прогнозираме продажбите си по-добре.
Специални гости на конференцията и тази година ще бъдат експерти на Salesforce, които ще разкрият предимствата на CRM решение номер едно в света. Наред с тях пред участниците в конференцията ще говорят водещите мениджъри на Некст Консулт и представители на големи клиенти на Salesforce CRM като ЧЕЗ Трейд България, Омникар БГ, ЗАД България и др.
Конференцията е насочена към мениджъри от различни сектори, вкл. търговия и дистрибуция, финанси, производство, телекомуникации, транспорт и логистика, професионални услуги и др. С инвестиции в знания и технологии, компаниите от тези сектори могат да отключат потенциала на своите служители и да изградят близки отношения с клиентите по изцяло нов, ефективен начин.
Salesforce CRM конференция 2017 е мястото, където бизнесът ще научи как да бъде по-успешен, по-бърз и по-добър от конкурентите на пазара. В топ събитието в сферата на CRM у нас могат да участват безплатно представители на бизнеса, медиите и образователните институции. Пълната програма с темите и лекторите е публикувана на сайта на конференцията, която ще се проведе на 5 април в София Ивент Център с начален час 9.00ч.
* Достъпът до събитието става след предварителна регистрация.