Brother отбелязва Деня на Земята 2017 и затвърждава грижата си за околната среда  2

Специалистът в технологиите за печат Brother International Europe обяви плановете си за отбелязване на Деня на Земята 2017 като част от дългосрочния си ангажимент за опазване на планетата
по статията работи: biznews.bg
Brother отбелязва Деня на Земята 2017 и затвърждава грижата си за околната среда

Специалистът в технологиите за печат Brother International Europe обяви плановете си за отбелязване на Деня на Земята 2017 като част от дългосрочния си ангажимент за опазване на планетата.

Честването на Деня на Земята започва през 1970 г. като национален ден в САЩ и се превръща в повод за внимание към околната среда, в която живеем и промотирането на устойчив начин на живот. От тогава Денят привлича вниманието на света и служи като сигнал за предупреждение и вдъхновение за действия, събития и запознаване на все повече хора с проблемите на Земята. Участието на повече от един милиард души от 192 страни прави Деня на Земята най-голямото светско събитие.

През 2010 г. Brother става водещ корпоративен партньор на организацията за устойчиво развитие на дъждовните гори Cool Earth и започва да помага за защитата на застрашените гори и поддръжката на местните общества. Brother промотира спонсорирането на Cool Earth чрез програмата за рециклиране на тонер касети, която е помогнала за защита на 2.7 милиона дървета в перуанските дъждовни гори, разположени върху 4,500 акра и 1.6 милиона дървета в Папуа Нова Гвинеа върху 2,900 акра. Всичко това е спестило на атмосферата 2.1 милиона тона въглероден диоксид (CO2).

Друг начин, по който Brother подсигурява намаляване на CO2 емисиите, е чрез постоянно подобрение на своите производствени мощности.

Планът за действие за защита на околната среда чрез намаляване на емисиите CO2 с 30% между 1990 и 2020 г. е въведен от Brother в осем локации в Япония. Намаляването на емисиите се постига чрез внедряване на мерки за спестяване на енергия чрез увеличаване на ефективността на климатичните инсталации и осветлението. Това се постига чрез инсталиране на изключително модерни климатични системи и LED осветление, както и чрез гарантиране на ефективната работа на производственото оборудване.

Целта е постигната седем години по-рано от планираното – през 2013 г., което инициира допълнителни активности за по-нататъшно намаляване на CO2 емисиите.

Brother прилага същия отговорен подход и към своите продукти при проектирането на устройства, които носят международно признати знаци за екологичност, включително European Energy Star, Blue Angel и Nordic Swan.

Купуването на продукт, който е възможно най-енергийно ефективен, помага на купувачите да спестят пари в дългосрочен план, докато същевременно дават своя принос за опазване на околната среда. Функциите на екологичните устройства включват нискоенергийни режими, технологии за пестене на енергия, ниски емисии и възможност за използване на рециклирана хартия.

През 2009 г. Brother представя нови технологии за леене, които променят лицето на техните устройства и ги правят още по-щадящи към околната среда. Технологията за създаване на повърхности без външно покритие е разработена от инженерите на Brother в Япония. Елиминирането на нуждата от прилагане на допълнително горно покритие и съхнене води до намаляване на необходимата за производство енергия, като същевременно позволява създаването на висококачествен завършек на повърхностите. Промяната намалява емисиите от Volatile Organic Compound (VOC) и при производството, и при рециклирането, и намира най-добрия баланс между дизайн, екологичност и функционалност.

Ива Тотева, мениджър "Продажби и маркетинг" в Brother България, каза: "Brother е компания с екологична съвест. Нашите процеси и продукти са разработени посредством водещите ни технологии и с приоритетна мисъл за клиентите и околната среда. Защитата на планетата за бъдещите поколения е нещо, за което мислим със страст всеки ден."

Факти:

  • Уебсайт на инициативата: www.earthday.org

  • Първият ден на Земята на 22-ри април 1970 г. ангажира 20 милиона американци и се счита за начало на модерното екологично движение.

  • Основана по време на първия Ден на Земята, Мрежата на Деня на Земята е най-големия координатор за привличане на хора към екологичното движение, работещ с повече от 50,000 партньора в 196 страни за създаване на еко демокрация.

  • За Деня на Земята се използва комбинация от образователни, публични и потребителски кампании.

Earth Day се стреми да зареди всеки човек с познания за мотивирани действия в защита на околната среда.

 реклама