BILLA организира заедно с БАБХ специализирано обучение на своите служители по безопасност на храните

Чрез съвместната работа с експерти от БАБХ, BILLA България усъвършенства добрите практики на компанията
по статията работи: Данаил Казаков
BILLA организира заедно с БАБХ специализирано обучение на своите служители по безопасност на храните

Служители на BILLA България преминаха през специализирано обучение, проведено заедно с експерти от Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ). Целта на обучението е да затвърди стандартите за управление на безопасността на храните в компанията.

Чрез съвместната работа с експерти от БАБХ, BILLA България усъвършенства добрите практики на компанията, като същевременно намира нови механизми за повишаване на качеството, чрез които да подсигури хранителни продукти от най-високо качество за българския потребител.

"За нас е от изключително значение високото ниво на квалификация и професионална компетенция на всеки наш служител. Благодарение на предоставената ни възможност да придобием опит от експерти от БАБХ, компанията все по-успешно ще прилага законодателството в тази област и категорично ще гарантира безопасността на продуктите, които се предлагат в нашите магазини", каза Николай Петров, изпълнителен директор на BILLA България.

Обучението се проведе в лекционния център на BILLA България в гр. Елин Пелин, а участници в него бяха регионални мениджъри и експерти от BILLA България. Темите, които се обсъждаха по време на обучението, бяха: "Политика по безопасност на храните в ЕС и България – законодателство", "Прилагане на система за управление на безопасността на храните" и "Етикетиране на храни".

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.

BILLA България се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.

 реклама