BILLA България, съвместно със Световната организация за гарантиране на качеството на земеделската продукция Global G.A.P., проведе обучение на български земеделски производители, свои доставчици. Фокус на обучението бяха същността на стандарта и предимствата при сертифициране.
Целта на BILLA България е да бъде една от първите търговски вериги, която въвежда тази сертификация за земеделските производители в страната. Global G.A.P. насърчава добрите земеделски практики, като проследява целия производствен процес на непреработения продукт. Някои от темите, които покрива стандартът, са безопасност на храните, проследимост, здравословни и безопасни условия на труд, околна среда и хуманно отношение.
Втората част от обучението беше посветена на стандарта Local G.A.P. – версия на общия Global G.A.P. стандарт, адаптирана за условията в страната и нуждите на BILLA България. Този стандарт ще бъде разработен специално за BILLA, като сертифициращата фирма ще одитира доставчиците на BILLA относно спазването му.
Стандартите Global G.A.P. и Local G.A.P. признават най-добрите световни практики, като поради строгите си процедури и изисквания при сертификацията увеличават доверието на клиентите в качеството на произведените във фермите продукти.
Повече от 130 000 са сертифицираните производители в над 110 държави, като в България те са само 20.
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
BILLA Bulgaria се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.