BILLA обучава български земеделски производители по стандартите Global G.A.P. и Local G.A.P.

Целта на BILLA България е да бъде една от първите търговски вериги, която въвежда тази сертификация за земеделските производители в страната
по статията работи: Данаил Казаков
BILLA обучава български земеделски производители по стандартите Global G.A.P. и Local G.A.P.

BILLA България, съвместно със Световната организация за гарантиране на качеството на земеделската продукция Global G.A.P., проведе обучение на български земеделски производители, свои доставчици. Фокус на обучението бяха същността на стандарта и предимствата при сертифициране.

Целта на BILLA България е да бъде една от първите търговски вериги, която въвежда тази сертификация за земеделските производители в страната. Global G.A.P. насърчава добрите земеделски практики, като проследява целия производствен процес на непреработения продукт. Някои от темите, които покрива стандартът, са безопасност на храните, проследимост, здравословни и безопасни условия на труд, околна среда и хуманно отношение.

Втората част от обучението беше посветена на стандарта Local G.A.P. – версия на общия Global G.A.P. стандарт, адаптирана за условията в страната и нуждите на BILLA България. Този стандарт ще бъде разработен специално за BILLA, като сертифициращата фирма ще одитира доставчиците на BILLA относно спазването му.

Стандартите Global G.A.P. и Local G.A.P. признават най-добрите световни практики, като поради строгите си процедури и изисквания при сертификацията увеличават доверието на клиентите в качеството на произведените във фермите продукти.

Повече от 130 000 са сертифицираните производители в над 110 държави, като в България те са само 20.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.

BILLA Bulgaria се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.

 реклама