All Channels е новата ПР и дигитална агенция на Мтел

Конкурсът за избор на комуникационен партньор стартира през април и в него участваха седем ПР агенции
по статията работи: Данаил Казаков
All Channels е новата ПР и дигитална агенция на Мтел

Новата ПР и дигитална агенция на Мтел е All Channels. Звената All Channels | PR и All Channels | Interaction поемат обслужването на информационната и комуникационна програма на телекома. Те ще отговарят както за външните и вътрешните, така и за онлайн репутацията и комуникационните активности на оператора.

Конкурсът за избор на комуникационен партньор стартира през април и в него участваха седем ПР агенции. Богатият опит в предоставянето на интегрирани комуникационни решения, креативните идеи и ефективните презентационни умения бяха основен фактор при избора на агенция.

Досега обслужваща агенция на оператора беше Грейн адвъртайзинг, която в последните години помогна на Мтел да се утвърди на телеком пазара като лидер и да създаде тренд, който останалите играчи следват.

All Channels Communication Group е създадена през 2001 година като класическа PR агенция, която през годините се развива до комуникационна група, обхващаща пълния спектър на комуникационни услуги. В момента групата има няколко обособени комуникационни звена - All Channels | PR, All Channels | Advertising, All Channels | Interaction и All Channels | Activation.

All Channels е носител на титлата "Агенция на годината", присъдена от Българската Асоциация на ПР Агенциите, за 2012, 2013 и 2014 година. All Channels е и единствената българска комуникационна агенция, носител на 11 международни награди и над 20 номинации. Компанията притежава и десетки отличия от български конкурси.

За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), Словения (Si.mobil), Хърватия (Vipnet), Сърбия и Македония (Vip operator), България (Мобилтел), Беларус (velcom) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. В края на 2012 година общите приходи на групата са били 4,33 милиарда евро.

За Мобилтел: Мобилтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 39% предоставя своите услуги на над 4,2 милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 2,5 милиарда лева от основаването си през 1995 година. След придобиването на два от най-големите фиксирани оператори в страната през 2011 година, компанията се превърна в цялостен телеком доставчик. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия.

 реклама