36 000 деца и техните родители се отправиха на вълнуващо пътешествие за опознаване на световните морета и океани и техните обитатели с новия стикер албум на BILLA България. Изданието, което може да се намери в магазинната мрежа на веригата в цялата страна от края на месец януари, за пореден път се радва на огромен интерес.
Вълнуващата тема на албума – "Приключения в океана", е илюстрирана с 210 стикера, 10 от които светят на тъмно. В енциклопедията децата могат да намерят десетки интересни факти за морската флора и фауна, част от които са неизвестни не само за тях, но и за техните родители.
"Целта на нашата инициатива е да подкрепим българското образование и да насърчим семействата да отделят частица от забързаното си ежедневие, за да прекарват повече време заедно. Щастливи сме, че това начинание спечели толкова много поддръжници в цялата страна", коментира Николай Петров, изпълнителен директор на BILLA България.
Образователната кампания на BILLA България започна през 2012 г. Тя се превърна в успешна инициатива, която печели все повече последователи. През 2012 г. над 80 000 деца и техните родители се сдобиха с албум. През 2013 г. техният брой е над 90 000.
За много семейства размяната на стикери се превърна в общо хоби, което печели все повече фенове.
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
BILLA България се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.