25% по-ниски месечни такси за лоялните клиенти на Vivacom

Само картата си, лоялните клиенти на компанията могат да получат по-нисък месечен абонамент за мобилни услуги, интернет и телевизия
по статията работи: Елица Елефтерова

25% по-ниски месечни такси за целия срок на договора ще плащат всички лоялни клиенти на Vivacom, които продължат да ползват или заявят нова мобилна, интернет или ТВ-услуга до края на октомври, 2012 г.

Процентното намаление от абонамента важи за най-търсените мобилни тарифи на оператора – MegaCall и UniCall, както и за всички тарифи за интернет и телевизия, независимо от скоростта или броя канали, заявени от потребителите. Новата концепция, която Vivacom започва да прилага към лоялните си клиенти, е иновативно решение, което няма алтернатива на българския пазар в момента.

За да се възползват от 25-те процента отстъпка от месечните си такси потребителите трябва да представят своята Vivaclub-карта, която ги идентифицира като членове на клуба на лоялните клиенти на компанията. 

Ако нямат издадена карта, но отговарят наусловията за участие в Лоялната програма  Vivaclub – т.е. ползват поне една абонаментна услуга на телекома през последните шест месеца и нямат закъснели плащания, те могат да я заявят напълно безплатно на 123 и тя да им бъде доставена на посочен от тях адрес. Vivaclub  картата осигурява още до 50% отстъпки от различни продукти и услуги в магазините на Vivacom, както и в обектите на всички партньори на компанията от различни сектори.

 реклама