24 часа за отговор на онлайн запитвания към Мобилтел

Компанията съкращава значително срока и за ремонт на апарати
по статията работи: Нели Минчева
24 часа за отговор на онлайн запитвания към Мобилтел
Снимка: sxc.hu

Мобилтел въвежда нов срок за обслужване на своите клиенти – компанията ще отговаря на получените по електронен път искания или въпроси в рамките на 24 часа. Това е поредният ангажимент, който М-Тел поема в отговор на очакванията на клиентите за лесна и бърза комуникация с компанията.

Само преди месец срокът за отговор на запитвания и оплаквания, получени през всички възможни канали за обратна връзка, беше драстично съкратен на 7 дни. От днес всички въпроси и сигнали, получени през имейл или чрез електронната форма на сайта на М-Тел ще бъдат обработвани за 24 часа.

Пак от днес М-Тел намалява и срока за ремонт на апарати на 5 работни дни. Който има проблем със своето устройство, може да го подаде за ремонт във всеки един от магазините на компанията. Телекомът поема грижата потребителят да получи обратно ремонтирания апарат в рамките на 5 работни дни от магазина, в който го е предал за ремонт. Така се спестява и времето на самите потребители.

Наскоро телекомът разкри и нова телефонна линия за притежателите на смарт устройства - 088 1881. Сътрудници от компанията са на разположение на клиентите за разяснения по всякакви въпроси, свързани с ползването на смартфони и таблети. Линията е отворена всеки ден от 08:00 ч. до 21.00 ч.

Клиентите на Мобилтел разполагат с възможно най-широката гама от канали за обратна връзка - центъра за обслужване на клиенти *88, имейл или on-line секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията. Възможност за подаване на искане, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър. От тази година в социалната мрежа Фейсбук вече има и чат със сътрудник на М-Тел.

 реклама