"Престиж 96" подкрепи Мача на звездите  2

Продуктите на българския производител "зареждаха" баскетболистите и публиката в залата
по статията работи: Данаил Казаков
"Престиж 96" подкрепи Мача на звездите

"Престиж 96" подкрепи Мача на звездите от Националната баскетболна лига – мъже, който се проведе снощи в Двореца на културата и спорта във Варна.

"Мачът на звездите не е първата спортна инициатива, която компанията подкрепя, но се включихме с огромно удоволствие. Като български производител, разбира се, стискахме палци за отбора на българите и се радваме, че именно той спечели", коментира маркетинг директорът на "Престиж 96" Николай Ангелов.

Продуктите на "Престиж 96" зареждаха играчите и им даваха сили. "Троя", "Хипер" и най-новият продукт в колекцията на компанията – "СуперЧък", участваха в конкурсите, които се проведоха в паузите – тройки "Троя", "Хипер" забивки и "СуперЧък" умения.

Конкурса по стрелба от тройката – тройки "Троя", спечели Иван Лилов. "Хипер" забивка направи Върнър Тейлър от "Рилски спортист", а съотборникът му Шон Барнет демонстрира "СуперЧък" умения.

Докато вафли "Троя" и "Хипер" са добре познати на българските потребители, "СуперЧък" суха паста е най-новият продукт в портфолиото на компанията, лансиран през януари 2014 г. Пастичката, обогатена с калций, витамин D и фибри, е създадена специално за деца и е добро решение за майката за междинната закуска на детето. Продуктът се предлага в 3 вкуса – какао, мляко и банан, на достъпната цена от 39 ст.

За "Престиж 96" АД (www.prestige96.bg)

"Престиж 96" АД е основана през 1996 г., с производствена база във Велико Търново. От март 2012 г. инвестиционните фондове Citi Venture Capital International (част от Citigroup) и NBGI Private Equity (част от Националната банка на Гърция) притежават контролния пакет от акции. Компанията е сред най-големите производители на захарни изделия в България и предлага богата продуктова гама в шест основни категории – вафли, бисквити, сухи пасти, пурички, мюсли барове и торти. Сред добре познатите марки на "Престиж" са: "Траяна", "Мираж", "Роден край", "Троя", "Ная", "Споко", "Хипер", "Престиж", "Мюсли", "Царевец" и др. "СуперЧък" е най-новият продукт в портфолиото на компанията.

 реклама