По данни на агенция Нилсен България "Пиринско" е водещата бира по обем продажби на дребно за изминалата година. Марката постигна 16,3% от общия пазар на бира у нас за 12-те месеца на 2016 година и с това се наложи като най-предпочитаното от българите пиво. Ръстът на Пиринско в този период е 23% в обем и 22% в стойност, сравнено с предходната година (2015).
В отговор на потребителското търсене Карлсберг България предлага Пиринско Светло и в нова стъклена опаковка от 330 мл. Бутилката е за еднократна употреба и има за цел да предложи на почитателите на "Пиринско" още по-голямо разнообразие от разфасовки и ценови точки, адекватни за различни ситуации на потребление.
Малката стъклена бутилка "Пиринско" е пълно копие на познатата на пазара 500 мл бутилка и осигурява свежест и пивкост до последната капка бира. "Пиринско" 330 мл е на достъпна за потребителите препоръчителна цена на рафт от 1,05лв., която е едно от най-конкурентните предложения в този сегмент опаковки.
За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.
За Карлсберг Груп
Карлбсерг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
За повече - посетете www.carlsberggroup.com
За новини от Карлсберг Груп - www.carlsberggroup.com/subscribe или ни следвайте @CarlsbergGroup в Twitter.