"Персонален съветник" на ЧЕЗ ще помага на клиентите да планират плащанията си

Новият продукт на компанията предлага съветници, които заедно с всеки клиент индивидуално ще решават как да бъдат разсрочени плащанията през зимата.
по статията работи: Данаил Казаков
"Персонален съветник" на ЧЕЗ ще помага на клиентите да планират плащанията си

ЧЕЗ Електро България въведе нов продукт - "Персонален съветник". Всеки клиент ще може напълно безплатно да заяви услугите на "Персоналния съветник", който да предложи индивидуален план за разсрочено плащане на клиентите, които биха искали да облекчат плащането на сметките си за електроенергия през зимните месеци. Периодът за плащане и размерът на вноските ще бъдат договорени съобразно индивидуалните възможности на потребителя. За задълженията, за които е договорено разсрочване и при спазване на погасителния план, няма да се пристъпва към спиране на електрозахранването.

Клиентите, които желаят да заявят "Персонален съветник" могат да го направят в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ като попълнят заявление. След това служител на ЧЕЗ ще се свърже с тях.

"Стремим се постоянно да развиваме нови продукти и услуги, за да сме близо до нашите клиенти и да отговорим в максимална степен на техните очаквания. Въвеждането на "Персоналния съветник" е стъпка към по-гъвкаво планиране на бюджета за електроенергия на домакинствата", каза Кремена Стоянова - Изпълнителен директор на "ЧЕЗ Електро България" АД.

С новия продукт "Персонален съветник" ЧЕЗ доразвива пакета мерки за облекчаване на битовите клиенти, който компанията въведе в началото на 2013 г. Част от този пакет беше и удължаване на безлихвения срок за плащане на месечните задължения от 10 на 20 дни.

 реклама