„ЕВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА“ ВЗЕ ДВА „ЗЕЛЕНИ ОСКАРА“

ИНОВАТИВНИ КОНЦЕПЦИИ ЗА ПРИДВИЖВАНЕ СПЕЧЕЛИХА СИМПАТИИТЕ НА ЖУРИТО
по статията работи: biznews.bg
„ЕВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА“ ВЗЕ ДВА „ЗЕЛЕНИ ОСКАРА“

Информационната кампания "Европейска седмица на мобилността 2016" спечели два приза в конкурса "Най-зелените компании в България". Инициативата на Европейската комисия грабна специалната награда за "Зелена иновация" и второто място в категорията "Сектор Образование, ПР и реклама".

 

Кампанията заслужи наградата с разнообразието от дейности, проведени през 2016-та година в подкрепа на активния начин на живот и разумните начини на придвижване в града. Сред инициативите бяха открит тест на карго велосипеди, изложба с лицата на градски хора, които се придвижват всеки ден до работа с алтернативни превозни средства, вместо с автомобил, фотостена по време на фестивала "София диша", подкрепа на дейностите за Седмицата на мобилността (16-22 септември) в няколко града, включително и за първия у нас Smart Mobility Fest, и няколко онлайн инициативи.

 

Наградите бяха връчени от Мануела Тотева, председател на Българското дружество за връзки с обществеността и отидоха при агенция "Интеримидж", която е изпълнител на проекта. Ася Моллова, която е основен координатор на проекта, прие наградите с думите:

"Много сме щастливи, че иновативните понятия, които кампанията внася в България, след това стават популярни и познати у нас, а концепцията за разумно придвижване, с мисъл за околната и градската среда, става все по-близка на българина и виждаме все по-често нейните практически приложения – било чрез електрически превозни средства, било чрез повече ходене пеш или с велосипед, или пък чрез използване на съвсем алтернативни подходи".

ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"

Това е целогодишна информационна кампания на Европейската комисия, с пик на дейностите между 16-22 септември всяка година. На национално ниво тя се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване – градски транспорт, велосипед, автомобил и пеша.

През 2017-та година мотото на кампанията е "Заедно стигаме по-далеч",

като цели да акцентира върху споделянето на информация и превоз като естествено за развитието на човека и за постигането на .

Официалното видео на кампанията:

Международната кампания се подкрепя от генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Комуникационна агенция Интеримидж подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.

Инициативите на "Европейска седмица на мобилността" оформят мащабна и интегрирана кампания за градска мобилност с единна платформа за популяризиране на устойчивите начини на придвижване в градовете на Европа – www.mobilityweek.eu

Повече за кампанията вижте на българския уебсайт www.dothemix.bg, на www.mobilityweek.eu

и на страницата във Facebook - https://www.facebook.com/MobilityWeekBG

 реклама