"Активиа", най-популярната марка в портфолиото на "Данон", ще проведе първата в историята си международна маркетинг кампания като следващ етап от развитието на марката, отдаваща голямо значение на здравословния начин на живот.
Кампанията се провежда с ексклузивното партньорство на колумбийската суперзвезда Шакира, която подкрепя новата инициатива на марката "Осмели се да се чувстваш добре".
Международното сътрудничество, представено чрез телевизионна кампания, присъствие в дигитални медии, външна реклама и ПР активности, ще бъде промотирано с изцяло нова телевизионна реклама на 16 март 2014 г. в повече от 50 държави по целия свят. По този начин ще бъде развита концепцията на "Активиа" – "Да се чувстваш добре идва отвътре", чрез нов креативен подход, използващ танците като израз на начина, по който се чувстваш. Защото, когато коремчето ти се усмихва, се усмихваш и ти.
Действието в новата телевизионна реклама, заснета в Барселона, се развива в приказна гора. Видеото показва покритата със звезден прах Шакира, която, танцувайки, изразява колко добре се чувства отвътре. Певицата коментира: "Вярвам, че грижата за здравето е ключът към личното благоденствие, а танцът е един от начините да изразя това усещане, че се чувствам добре отвътре и отвън".
Новата песен на Шакира – Dare (La la la), е част от новия й албум, озаглавен Shakira, и представлява саундтракът към рекламата. Албумът ще бъде пуснат на пазара на 25 март 2014 г. Екипът, който стои зад рекламата, създадена от Vinizius Young & Rubicam Barcelona, включва носителя на награда "Оскар" – арт директора Eugenio Caballero, както и носителя на няколко награди Javier Aguirresarobe.
"Една от причините, поради които участвах в кампанията на "Активиа" за създаването на нова телевизионна реклама, е, защото искрено вярвам, че грижата за здравето ти помага да се чувстваш добре и да изразиш това вътрешно усещане навън", коментира Шакира по повод на партньорството.
Телевизионната реклама включва както 45-секундно излъчване в световен мащаб, така и по-кратки 20- и 30-секундни видеа, адаптирани за локално излъчване. Това позволява на отделните пазари да акцентират върху специфичните за всяка страна комуникационни елементи и иновации.
Ефектът от телевизионната реклама ще бъде подсилен от обширна дигитална кампания. Тя ще бъде осъществена чрез изцяло новата онлайн платформа – www.activia.com, която ще предоставя ексклузивна за кампанията информация, включително сцените зад кадър от заснемането на рекламата. Платформата е създадена, за да предоставя съдържание в световен мащаб, да предизвиква положителен шум около марката и да разпространява "усмихващото се коремче" на "Активиа" в онлайн пространството.
Цялата кампания е подкрепена чрез множество инициативи, включващи ПР активности, социална ангажираност, събития и семплинги.
"Тази глобална кампания е не само първата за "Активиа", но и първата такава за "Данон". Това е най-голямата и най-специфичната "мултипазарна" инициатива, която компанията някога е предприемала. Ние сме горди, че имаме подкрепата на една от най-известните поп звезди като наш посланик. Няма по-подходяща личност от Шакира, която да покаже колко важно е да се чувстваш добре отвътре. Тя е най-добрият пример, че това, да се чувстваш добре отвътре, е особено важно за нейната изява като световноизвестен изпълнител", заяви Лука Касаура, Activia Global VP Marketing, Danone.
За Шакира
По време на своята кариера колумбийската певица и авторка на текстове за песни, носителка на награди "Грами" – Шакира, е продала повече от 60 милиона копия в световен мащаб и е спечелила много награди, включително 2 "Грами", 8 награди "Грами” за латино музика, 4 отличия от Световните музикални награди, 3 от Американските музикални награди и 5 музикални награди Billboard. Тя е единственият изпълнител от Южна Америка, който е достигал песен № 1 в класациите в САЩ, а 4 нейни парчета са сред Топ 20 на най-продаваните хитове за последното десетилетие.
На 18-годишна възраст тя основава хуманитарна фондация за оказване на помощ на деца – Pies Descalzos (в превод "Боси крака"). Организацията подпомага образованието и изхранването на над 6 хиляди бедни деца в Колумбия и продължава да разширява дейността си и в други страни, включително наскоро представени проекти в Хаити и Южна Африка. През месец октомври 2011 г. Шакира е обявена за член на Президентската комисия за повишаване образователното ниво на испаноезичното население в САЩ към Администрацията на президента Барак Обама.
Шакира е била треньор в 4-тото издание на The Voice, хитово риалити състезание на телевизия NBC, което търси най-добрия глас на Америка. Тя ще се завърне в шоуто за неговия 6-ти сезон. Новият албум ще излезе на 25 март.
За дивизията Свежи млечни продукти на "Данон"
Най-голямата бизнес дивизия на "Данон" е световен лидер при свежите млечни продукти, свежите млечни продукти с пробиотици и други специализирани продукти. Първите стъпки на дивизията могат да бъдат проследени още през 1919 г. в Барселона с продажбата на първите кисели млека от Даниел Карасо. Днес дивизията изпълнява мисията на "Данон" да осигурява здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора: тя предлага голям набор от вкусни и хранителни свежи млечни продукти в повече от 70 държави по света.
Сред водещите за дивизията марки са млечно-киселите продукти с пробиотици (Activia, Actimel), детските млека (Danonino), функционалните храни (Danacol, Densia), киселите млека (млечно-киселите продукти), богати на протеини, и "гръцки" тип млека (Oikos, Danio), носещите наслада марки (Danette, Fantasia), нискомаслените (нискокалорични) марки (Vitalinea, Taillefine, Ser) и представените под марката "Данон" натурални продукти или продукти с плодове.
За "Активиа"
С присъствие в над 70 държави на всички 5 континента, "Активиа" е най-голямата марка свежи млечни продукти, представена от Млечната дивизия на "Данон" през 1987 година.
"Активиа" съдържа уникална комбинация от закваски, подбрани от експертите на "Данон", включително ексклузивната Bifidus ActiRegularis (в една порция от 125 г има повече от 4 млрд. бактерии от вида Bifidus ActiRegularis). Млечно-киселите продукти с марката "Активиа" са резултат от над 20 години научни изследвания. Множество клинични проучвания демонстрират, че Bifidus ActiRegularis оцелява при преминаването си през храносмилателната система и достига до чревната флора.