"Винпром Пещера" представя България на световното изложение TFWA Asia Pacific в Сингапур  4

За първи път български производител на алкохол участва в събитието, организирано от най-голямата в света асоциация за безмитна и травъл ретейл търговия
по статията работи: Теодора Пенева
"Винпром Пещера" представя България на световното изложение TFWA Asia Pacific в Сингапур
Снимка: "Винпром Пещера"

Лидерът на алкохолния пазар в България "Винпром Пещера" представя страната ни на световното изложение TFWA Asia Pacific, което вчера, 14 май 2013 г., стартира в световно известния изложбен център Bay Sands в Сингапур.

За първи път в близо тридесетгодишната история на най-голямата в света асоциация за безмитна и травъл ретейл (по летищата) търговия – TFWA, има представен български алкохолен производител. Марките на "Винпрам Пещера" се представят наравно с най-големите международни брандове в индустрията.

"Винпром Пещера", която е един от петте най-големи производители на вина и високоалкохолни напитки на Балканите, представя своите световно признати и наложени на международните пазари марки, сред които водките FLIRT и Alaska, уиски Black Ram и серията ракии Пещерска. В Сингапур алкохолният лидер ще покаже още най-продаваните в България мастика и мента с марка "Пещера", новото узо Paralia, което компанията налага на родния и международните пазари. Експертите на компанията очакват силен интерес да предизвика и представянето на най-успешната винена серия за 2012 г. в България - Domaine Peshtera.

Участието на "Винпром Пещера" в световнто изложение TFWA Asia Pacific е невероятен успех за българското алкохоло- и винопроизводство, нареждайки се сред най-добрите 252 световни компании, от които 17,3% са представители на сектора вина и спиртни напитки.

Последните няколко години марките на "Винпром Пещера" успешно се наложиха на безмитния и травъл ретейл пазар в множество региони. След като през 2012 г. към списъка бяха добавени и пазарите на индийския субконтинент и бившите руски републики, вчера компанията представи продуктите си в над 500 обекта по цял свят. Това представлява 1% от годишните продажби на "Винпром Пещера". Динамичното развитие на модерното общество е причина експанзията на безмитните и травъл ретейл международни пазари да е приоритет в програмата на българският алкохолен лидер вече няколко години. Именно за това "Винпром Пещера" ежегодно инвестира в модернизация и разширяване на производствени мощности, дизайн и опаковки на продукти, отговарящи на динамичното развитие в сектора и конкуренцията по света. Приоритетни пазари за вината на компанията са Китай, Япония и САЩ. Уиски Black Ram и водка FLIRT са най-успешните продукти със силно присъствие в Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка.

 реклама