„Белла” с отличие „Марка” от New Business Ideas

Основни критерии за оценка са оригиналността и ефективността на идеите
по статията работи: Нели Минчева
„Белла” с отличие „Марка” от New Business Ideas
Снимка: Bella

"Белла” е носител на отличието "Марка” от тазгодишните награди New Business Ideas.

Церемонията по награждаването се състоя в рамките на едноименната конференция, организирана от Franchising.bg на 11 ноември в столицата. Номинираните 41 компании бяха оценявани от авторитетно жури, съставено от представители на бизнес медиите, общественици и специалисти в сферата на рекламата и маркетинга.

Основни критерии за оценка са оригиналността и ефективността на идеите. Отличените компании в категорията "Марки” бяха обявени от проф. Христо Кафтанджиев.

"Белла” е лидер в категорията на тестените продукти в България и сред най-предпочитаните марки в страната и на чуждите пазари, сред които САЩ, Румъния, Великобритания, Канада, Австралия, Белгия, Португалия, Испания, Турция, Словения, Литва, Латвия, Естония, Армения, Ирак, Чешка република, Молдова, Кипър, Дубай, Холандия и др.

 реклама