„Белла България” разширява присъствието си на чуждите пазари с нови продукти

Ръстът на компанията от експорт е над 50% за 2012 г.
по статията работи: Петър Чернев
„Белла България” разширява присъствието си на чуждите пазари с нови продукти
Снимка: Белла

Тестени продукти по специална гръцка рецепта, създадени от технолозите на хранителния холдинг "Белла България”, ще бъдат представени за пръв път на водещото световно изложение SIAL 2012 (Париж, 21-25 октомври). Продуктите са най-новите в портфолиото на производителя за външните пазари. Те са разработени специално за пазара в южната ни съседка, където в началото на тази година, компанията изгради собствена мрежа, с която цели да стане важен доставчик за каналите на ХоРеКа и ритейл.

"Експортният бизнес на "Белла България” е с по-висока норма на печалба, по-рентабилен е в сравнение с този на вътрешния пазар и затова компанията постоянно инвестира в разширяването му”, коментира Иван Бояджиев, мениджър "Експанзия” в холдинга. По думите му, тези инвестиции са успешни, защото "Белла България” предлага широка гама продукти с добро и постоянно качество на пазари с потребители, които разполагат с високи свободни доходи.

"Белла България” е утвърден износител на хранителни продукти и на други традиционни за нея експортни пазари като Германия, Испания, Кипър, САЩ, Австралия, Англия, Ливан, Холандия, Турция. В тези страни компанията има постоянно присъствие през последните години и дори в тежката криза расте в повечето от тях на базата на постоянно разширяващо се портфолио от продукти. "Белла България” предлага на чуждите пазари тестени и месни продукти от портфолиото си и е представител на производителя на млечни продукти мандра "Рилци” за целия свят. На базата на богатото портфолио компанията формира разнообразни продуктови миксове, с които печели нови пазари и разширява присъствието си на традиционните за нея. За тази година ръстът на компанията от експорт е повече от 50%. "Белла България” е лидер и на пазара на замразените закуски в Румъния, където има собствена търговска структура.

 реклама