„Белла България” разширява партньорството си с интернационални вериги

Над 2100 изложители на хранителни и нехранителни стоки от 70 страни, включително над 15 от България, ще се представят на тазгодишното издание на PLMA`s World of Private Label
по статията работи: Петър Чернев
„Белла България” разширява партньорството си с интернационални вериги
Снимка: Белла

Замразени тестени изделия, сирене и кашкавал в опаковки, подходящи за всички канали на дистрибуция, ще представят "Белла България” и нейният партньор "Ипекс груп” на международното изложение  PLMA`s World of Private Label, което ще се проведе на 22 и 23 май в Амстердам.

"Изхождайки от глобалната тенденция към увеличение дела на модерната търговия спрямо традиционната, собствените марки на веригите заемат все по-сериозен дял от продажбите в този канал на дистрибуция – между 30 и 40 на сто в световен мащаб. Затова производството на собствени марки за чуждестранни партньори е стабилен източник на приходи, особено за компании, като нашата, която поддържа константно качество и добри цени, и планира да повиши присъствието си в този сегмент”, коментира Иван Бояджиев, мениджър "Експанзия” на компанията.

Конкурентността на "Белла България” на пазара на собствени марки той обяснява със способността й да задоволява нуждите на клиентите, да поддържа разнообразно портфолио и високо качество. Тези предимства и активното присъствие на специализираното изложение в Амстердам през годините помагат на холдинга да създаде успешни контакти с чужди търговски вериги и дистрибутори, с които и досега работи. 

Над 2100 изложители на хранителни и нехранителни стоки от 70 страни,  включително над 15 от България, ще се представят на тазгодишното издание на PLMA`s World of Private Label. Очакват се над 9000 посетители от 1000 държави. 

 реклама