"Белла България" отчита 25% ръст на експорта

"Белла България“ е доказала конкурентоспособността си на пазара на частните марки, където има дългогодишни чуждестранни клиенти
по статията работи: Данаил Казаков
"Белла България" отчита 25% ръст на експорта

Хранителният холдинг "Белла България" отчита 25% ръст при продажбите си на чужди пазари от началото на 2014 г., като по този начин затвърждава положителната тенденция на развитие през последните години. Това стана ясно на международното изложение PLMA’s World of Private Label, което се проведе в Амстердам. В рамките на изложението компанията представи богатото си портфолио от продукти, произвеждани под собствени марки.

Традиционните тестени продукти на "Белла България", както и тези, произвеждани по гръцка рецепта за партньори на компанията, предизвикаха голям интерес от страна на клиенти от Холандия, Ирландия, Германия, Австрия, Унгария, Словения, Словакия, Турция. Млечните продукти на мандра "Рилци", чийто представител за чуждестранните пазари е "Белла България", бяха сред най-търсените от европейските търговски вериги и дистрибутори от Европа и Азия. Малотрайните месни продукти, филе и бекон също провокираха интереса на професионалистите, посетили щанда на компанията.

"Белла България" е доказала конкурентоспособността си на пазара на частните марки, където има дългогодишни чуждестранни клиенти. Основното предимство на компанията е разнообразното портфолио, високото качество и добри цени, които предлагаме на клиентите си, коментираха представителите на "Белла България".

PLMA`s World of Private Label е най-голямото изложение за професионалисти, в което участват производители на собствени марки. Тази година в него се включиха изложители от 70 страни, а над 10 000 посетители от 100 държави посетиха щандовете на изложението.

 реклама