„Белла България“ навлиза в сегмента на оризовите продукти

Новите чипсове, кейкове и снаксове ще имат съществен дял в портфолиото на хранителния холдинг
по статията работи: biznews.bg
„Белла България“ навлиза в сегмента на оризовите продукти

Продукти за всички хранителни и вкусови предпочитания – такава е стратегията на хранителния холдинг "Белла България" за местния и чуждите пазари, на които присъства. Водени от приоритета си да създават иновативни храни, R&D специалистите на хранителния холдинг са фокусирани в разработването на нови продукти, които да отговарят на нуждите на потребителите. През 2017 г.

"Белла" ще разшири портфолиото си от тестени, месни и маслопродукти като стартира производството на храни от ориз – чипсове, кейкове и снаксове. Холдингът ще бъде първият, който ще предложи тези продукти в България на достъпни за всеки цени.

Оризовите продукти са част от ежедневното меню на потребителите, последователи на новите здравословни тенденции. Те са модерни продукти, предпочитани от спортисти и са подходящи за хора с непоносимост към глутен. Пазарът на оризови продукти непрекъснатото се развива. Те са изключително популярни в САЩ и Европа. Очакванията на "Белла България" са произведените от холдинга оризови продукти да получат широк позитивен отзвук, както в чужбина, така и на местния пазар. "Белла" е лидер на пазара във всички категории, в които е активна. Основната причина за това са ключовите конкурентни предимства като силни операции, непрекъснатата подкрепа на основните марки и най-важното – уникалният й път към пазара – търговските екипи.

Партньорите на "Белла" от търговската мрежа в страната и чужбина проявяват сериозен интерес и очакват появата на продуктите, за да ги предложат на своите клиенти. Те ще се предлагат в различни удобни опаковки и ще се отличават с високо качество и конкурентна цена.

 реклама