„Белла България” засилва присъствието си на близкоизточните пазари

Расте търсенето на дълбоко замразени продукти, които се приготвят лесно вкъщи
по статията работи: Елица Елефтерова
„Белла  България” засилва присъствието си на близкоизточните пазари
Снимка: Белла

Най-успешното от поредицата си участия в GULFOOD 2013 (Дубай, Обединени Арабски Емирства) регистрира през тази година хранителният холдинг "Белла България”. Сериозни компании от Йордания, Ливан, Египет, Катар, Ирак, ОАЕ и Саудитска Aрабия заявиха категорично своя интерес за партньорство.

Замразените баници и хапки с марка BELLA и млечните продукти на мандра "Рилци”, чийто представител за външните пазари е "Белла България”, привлякоха вниманието и на представителите на бизнеса от САЩ и Франция.

Тенденциите са към засилено търсене на дълбоко замразени продукти, които се приготвят лесно вкъщи, изтъкнаха представителите на "Белла България”. Има голям интерес и към замразения хляб, който компанията предстои да включи в своето портфолио.

"Вече сключихме няколко сделки, като очакваме да финализираме още партньорства, преговоритеq по които са в ход”, коментира мениджър "Експанзия” на "Белла България” Иван Бояджиев. Той посочи, че по време на тазгодишното издание на GULFOOD компанията е влязла в контакт с над 500 нови потенциални бизнес партньори.

По думите му участието на холдинга в изложението, което е своеобразна врата към пазарите на страните от Близкия Изток, Северна и Южна Африка, Индия и редица държави от ОНД (пазар, който обхваща 31 държави с 2 млрд. потребители) е в подкрепа на плановете на българския производител за сериозно навлизане в региона и двуцифрен ръст на експорта на всички пазари (включително традиционните) през 2013 г.

 реклама